וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל כפר סבא ניצחה 0:3 את נשר ועלתה למקום השני

קבוצתו של ריימונדס ז'וטאוטאס, שרשם ניצחון ראשון כמאמן, ניצלה את איבוד הנקודות הדרמטי של ראשון לציון נגד חדרה (1:1). הפועל פתח תקוה הפסידה 2:0 ללוד, הרצף של עפולה נגמר

שחקן הפועל כפר סבא, עומר פדידה. ברני ארדוב
כבש את הראשון של הירוקים. עומר פדידה/ברני ארדוב

המחזור ה-24 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך כשבמוקד הפועל כפר סבא ניצלה את המעידה של הפועל ראשון לציון נגד חדרה (1:1) ובזכות הניצחון הביתי 0:3 על נשר עלתה למקום השני. במשחקים בולטים נוספים הפועל פתח תקוה בצרות אחרי הפסד ביתי 2:0 ללוד, ורצף 14 המשחקים ללא הפסד של הפועל עפולה הסתיים אחרי הפסד 0:2 לרמת השרון.

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן. שלומי גבאי
הורחק, אבל קבוצתו השיגה נקודה דרמטית. ניסו אביטן/שלומי גבאי

הפועל כפר סבא - עירוני נשר 0:3

הירוקים איבדו לאחרונה גובה ועוד לא ניצחו בעידן ריימונדס ז'וטאוטאס, אבל כנראה שכל מה שצריך כדי לצאת ממשברים בליגה הלאומית זה מפגש עם עירוני נשר. האורחים, שכבר השלימו ממזמן עם ירידתם לליגה הלאומית, עדיין לא סיפקו לעידן בראון שער זכות מאז מונה למאמן. ז'וטא ראה את עומר פדידה כובש בפנדל על סף השריקה למחצית הראשונה, את שרנאס מכפיל (64) ואת נווארה מקנח (75) כדי להעלות את הירוקים למקום השני בטבלה עם 41 נקודות, חמש פחות מהפועל תל אביב שנמצאת בפסגה.

הפועל חדרה - הפועל ראשון לציון 1:1

בקרב צמרת לוהט, האורחת הייתה קרובה לשמירה על המקום השני בטבלה אחרי שעומרי שקל העלה אותה ליתרון בדקה ה-10. לרוע מזלה, בתוספת הזמן שער שוויון דרמטי של סמיר באירקטרביץ קבע חלוקת נקודות והוריד את שחקניו של ניר ברקוביץ' למקום השלישי. במהלך המשחק מאמן חדרה ניסו אביטן הורחק בדקה ה-19 אחרי שצעק על צוות השיפוט. אירוע ביזארי נוסף נרשם באותו המשחק שעלי חטיב דחף את מאמן הכתומים ניר ברקוביץ' אחרי שמנע ממנו להגיע בכדור שיחצא לחוץ. ברקוביץ' מעד ונפל על הרצפה בעקבות המקרה.

הפועל פתח תקוה - בני לוד 2:0

המלאבסים בצרות צרורות, ומי זוכר בכלל שהם עוד היה במצב של לפנטז על עלייה? שערים של דייגו סליס (32) וחן ראובן (53) קבעו את תוצאת המשחק. אחרי ההפסד ללוד, המארחים רחוקים כעת שבע נקודות בלבד מהקו האדום וממכבי הרצליה שנמצאת במקום ה-15 עם 21 נקודות. לוד, מצדה, רשמה ניצחון ליגה שני רצוף ועלתה למקום ה-11.

הפועל ניר רמת שרון - הפועל עפולה 0:2

אחרי 14 משחקים ללא הפסד, הרצף של האורחים נגמר דווקא ברמת השרון, שהגיעה להתמודדות אחרי רצף תוצאות רע מאוד. החבורה של חיים שאבו נעזרה במספרת אדירה של בן בן יאיר (60) ושער של פאדי זיידאן (82) כדי להשיג שלוש נקודות חשובות שירחיקו אותה מהתחתית.

הפועל מרמורק - מכבי אחי נצרת 0:1

במפגש בין שתי קבוצות בלתי צפויות לחלוטין, פדרו גלבאן העניק בדקה ה-21 ניצחון חשוב מאוד למארחים, שפוגע בסיכויי העלייה של הקבוצה מהמגזר, שירדה למקום ה-8. מרמורק עלתה למקום ה-10, וביום בהיר היא עוד מסוגלת לראות את המקום בפלייאוף העליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully