וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "בהתקפה הדברים מסתדרים וגם אלוהים איתנו"

23.2.2018 / 14:07

מאמן בית"ר ירושלים ערך אסיפה לקראת באר שבע ושם דגש על עמידה נכונה מול הלחץ והחלק הקדמי של היריבה. ההתלבטות העיקרית: האם להמשיך עם גולדברג בהרכב על חשבון הייסטר

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בבית"ר ירושלים דרוכים לקראת הקרב הגדול עם הפועל באר שבע ביום ראשון בטרנר. נראה כי ההתלבטות היחידה של בני בן זקן בנוגע להרכב היא האם להמשיך עם שון גולדברג על חשבונו של מרסל הייסטר בעמדת המגן השמאלי. בהתקפה לא צפויים שינויים, כשאנתוני וארן יפתח בחוד ומאחוריו איתי שכטר וחן עזרא . ז'אורז'יניו הפצוע ימשיך להיעדר כמו גם עידן ורד שערך אתמול אימון מלא עם הקבוצה לראשונה אחרי למעלה משלושה חודשים.

המאמן בני בן זקן ערך היום אסיפה ושם דגש על עמידה נכונה מול הלחץ והחלק הקדמי של באר שבע. בנוגע להתקפת הקבוצה אמר בן זקן: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולעשות את שלנו מבחינה טקטית, בהתקפה הדברים מסתדרים וגם אלוהים איתנו".

בבית"ר חששו כי הבעיות האישיות הן הסיבה שאנטואן קונטה לא מרוכז אך בשיחה שערכו עימו אמר השחקן כי הוא שם את הדברים בצד, כל כולו מרוכז בכדורגל והוא רוצה להצליח עם הקבוצה. בתחילה שקלו בבית"ר את האפשרות שדוד קלטינס יפתח במקומו, אך כעת נראה כי הצרפתי יהיה ב-11.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: עידן ורד ערך אימון מלא ראשון אחרי למעלה משלושה חודשים
מי יישבר ראשון? המפגש בין הרצף של הפועל באר שבע לרצף של בית"ר ירושלים

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. ברני ארדוב
התלבטות עיקרית אחת. בן זקן/ברני ארדוב

חגיגות יום ההולדת של איתי שכטר נמשכו היום, כאשר מספר אוהדים הגיעו לאימון והביאו לו עוגה.

כ-1,500 אוהדים של בית"ר יהיו בטרנר. הבהלה הגדולה גרמה למכירה של כרטיסים ב-400 שקל ברשתות, והמשטרה אף התערבה בנושא. במועדון עשו בימים האחרונים ניסיון לארגן כ-200 כרטיסים נוספים שהופשרו על ידי המשטרה, אך בשלב זה אין לכך אישור.

עוד באותו נושא

מי יישבר ראשון? המפגש בין הרצף של הפועל באר שבע לרצף של בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
איתי שכטר עם אוהדי בית"ר ירושלים. יח"צ,
שיהיה במזל. שכטר והאוהדים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully