וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן ורד ערך אימון מלא ראשון אחרי למעלה משלושה חודשים

22.2.2018 / 14:15

בשורה מעודדת לבית"ר מכיוונו של ורד, ההערכה היא כי בעוד מספר שבועות יוכל לחזור לסגל. בני בן זקן לקראת הקרב הגדול מול באר שבע (א', 21:00): "אי אפשר לקרוא לזה משחק עונה. יהיו לנו עוד הרבה מבחנים ומשחקים קשים"

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

שלושה ניצחונות ליגה רצופים קירבו את בית"ר ירושלים לפסגה. ביום ראשון (21:00) הקבוצה מהבירה תוכל לכבוש את המקום הראשון אם תנצח את הפועל באר שבע, האלופה והמוליכה. בני בן זקן ערך היום (חמישי) מסע"ת לקראת ההתמודדות המסקרנת ובה הוא התייחס להכנות של הקבוצה ולאפשרות שבית"ר תנחיל לבאר שבע הפסד ליגה ראשון בטרנר.

בינתיים הקבוצה קיבלה בשורה מעודדת: לראשונה מאז הושבת עידן ורד לפני למעלה משלושה חודשים בעקבות מחלה במערכת העיכול, חזר הקשר היום לאימונים מלאים עם הקבוצה. ורד ערך בחודש האחרון אימונים בנפרד בבית וגן על חיזוקים וסיבולת, אך כאמור, היום החל להתאמן באופן רשמי עם חבריו. ההערכה היא כי בעוד מספר שבועות יוכל ורד לחזור לסגל הקבוצה. כזכור, לפני כארבעה חודשים הוא אושפז בבית חולים לסדרת בדיקות בעקבות הקאות ובעיות במערכת העיכול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא חוזר. ורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן זקן התייחס לקרב מול באר שבע ואמר: "כרגע אי אפשר לקרוא למשחק הזה משחק עונה. יהיו לנו עוד הרבה משחקים גדולים בהמשך. במהלך העונה הנוכחית היינו בכל מיני מגרשים שאמרנו שלא ניצחו. בסופו של דבר אתה מגיע למשחק ביום נתון, נעשה את ההכנה הרגילה לפני כל משחק ונראה מה יהיה במשחק. באר שבע כבר הפסידה באצטדיון שלה בגביע ובאירופה. אנחנו מגיעים מוכנים ודרוכים כמו לפני כל משחק. רוצים להמשיך את המגמה שלנו גם במשחק הזה".

"אני מכיר את ברק בכר ואני מכבד אותו אבל המשחק הזה לא ביני לבינו אלא בין בית"ר לבאר שבע. אנחנו עושים את העבודה שלנו מבחינת תוצאות וכדורגל. לא חושב שלבאר שבע יש יתרון על הקווים. אנחנו עושים את השינויים שלנו וההתאמות. לפעמים אנחנו לוחצים ולפעמים מגוונים וזה עוזר לנו. כמובן שגם למשחק הזה אנחנו צריכים להיערך בתבונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. בית"ר ירושלים,
מתכונן למשחק הגדול. בני בן זקן/בית"ר ירושלים

"לכל קבוצה יש את החוזקות שלה והחולשות שלה. בסופו של דבר זה משחק אחד וביום נתון נראה מה יהיה". על איתי שכטר: "אני חושב שהוא משחק מצוין על הקו. אנחנו הרבה פעמים עושים את זה וזה עובד לנו מצוין. שיחקנו כבר מול קבוצות שהמגינים מאוד דומיננטיים וזה השתלם לנו. אנחנו לא סופגים הרבה במשחקים האחרונים וגם מבחינה הגנתית הקבוצה עומדת יציבה, שחקנים עובדים קשה ולא רואה שום בעיה".

על עידן ורד: "הוא לאט לאט חוזר לאימונים. הוא עושה את זה בקצב שלו והלוואי שהוא יחזור בריא ושלם. ז'אורז'יניו לא יהיה כשיר למשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully