וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדריימונד גרין נמאס מהביקורות, לברון ג'יימס: "אנחנו בכיוון הנכון"

גולדן סטייט ניצחה את הקליפרס, הפורוורד הבהיר: "לא נתנהג כאילו אנחנו עוברים עונה איומה". סטיב קר מסביר את השינוי בחמישייה, כוכב קליבלנד מרוצה על אף ההפסד לוושינגטון

שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, סטפן קרי. רויטרס
הצגה של סטף. קרי עם גרין/רויטרס

ליגת ה-NBA שבה הלילה (בין חמישי לשישי) מפגרת האולסטאר עם כמה משחקים מעניינים. גולדן סטייט נזקקה להצגה אדירה של סטפן קרי כדי לנצח את לוס אנג'לס קליפרס 127:134 באורקל ארינה. סטף הפציץ 44 נקודות באחוזים נהדרים (14 מ-19 מהשדה, 8 מ-11 ל-3, 8 מ-8 מהעונשין) לצד 6 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, כל זאת ב-37 דקות בלבד. "סטף היה מדהים כמו תמיד", הודה אוסטין ריברס.

מי שחזה בנעשה מהספסל הוא עומרי כספי, שלא שותף אחרי שישה משחקים רצופים בהם קיבל דקות ספורות (באחד מהם פתח בחמישייה והיה מצוין מול פיניקס).

"זה צעד בכיוון הנכון", אמר סטיב קר. "עשינו הרבה דברים היטב, אבל זה לא כאילו יש לנו מטה קסמים שיאפשר לנו להיות שוב בשיאנו. זה לא קל לנצח משחק NBA, צריך לשחק למשך כל 48 הדקות, ואנחנו עדיין לא שם".

קר ביצע שינוי בחמישייה, כשפתח עם ג'בייל מגי על חשבון זאזה פאצ'וליה, כשם שהוא עתיד לעשות גם מול אוקלהומה סיטי ביום שבת בערב. "אנחנו מנסים משהו מעט שונה", אמר המאמן. "התחלנו טוב ונעשה את זה גם בשבת". קווין דוראנט הוסיף: "סטיב חשב שאנחנו צריכים יותר הגנה על הטבעת. נזדקק לשני השחקנים הללו, זה לא משנה מי פותח ומי עולה מהספסל".

לדריימונד גרין נמאס מהביקורות שהושמעו על העונה של הווריירס ואמר: "אנחנו קבוצה לאליפות. לא נתנהג כאילו אנחנו קבוצה פצועה שעוברת עונה איומה. אני מבין שלא היינו טובים כפי שאנשים ציפו, אבל אנחנו עדיין טובים מאוד".

עוד בנושא:

קרי הפגיז בניצחון הווריירס, הפסד לקאבס, שלשת ניצחון לווסטברוק

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס, שחקן וושינגטון מרקיף מוריס. רויטרס
לא מאבד תקווה. לברון/רויטרס

לאחר שיצאה לפגרה עם שני ניצחונות מרשימים בסגל החדש שלה, קליבלנד ירדה בחזרה לקרקע עם הפסד ביתי 110:103 לוושינגטון, עדיין נטולת ג'ון וול. על אף ההפסד במשחק הבכורה הביתי של לארי נאנס ג'וניור, ג'ורג' היל, רודני הוד וג'ורדן קלארקסון, לברון ג'יימס נשמע אופטימי: "שיחקנו היטב. אני שונא להפסיד, אבל שיחקנו היטב והיריבה פשוט היתה טובה יותר. אני אוהב את ההתחלה שלנו, ואת הכיוון אליו אנחנו הולכים".

לטענת קינג ג'יימס, השיפור ביכולת שלו (הלילה: 36 נקודות) לא קשור אך ורק לטריידים. "התפקסתי מחדש", אמר. "אפילו לפני הטריידים, הייתי צריך להתפקס מחדש ולהבין שאני המנהיג של הקבוצה הזאת. אני חושב שאנחנו יכולים להיות טובים מאוד. נותרו לנו עוד 20 משחקים להבין מה לעשות, ואם נעשה את זה, נהיה בסדר".

מנגד, המנצחת עלתה למאזן 2:8 מאז הפציעה של וול. תומאס סאטורנסקי שוב היה נפלא עם 17 נקודות, 8 אסיסטים ו-0 איבודים ובראדלי ביל סיכם: "זה היה מאמץ קבוצתי מצוין. שארית העונה הולכת להיות מבחן עבורנו".

עוד באותו נושא

קרי הפגיז בניצחון הווריירס, הפסד לקאבס, שלשת ניצחון לווסטברוק

לכתבה המלאה
שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. AP
שוב בדרך לממוצע טריפל דאבל? ווסטברוק/AP

הווינר של הלילה הוא ראסל ווסטברוק, שצלף שלשת ניצחון ממש על הבאזר והעניק לאוקלהומה סיטי 107:110 על סקרמנטו, לאחר שהת'אנדר כבר שמטו יתרון בן 23 נקודות. כוכב OKC סיפק טריפל דאבל מספר 18 העונה (הפעם 17 נקודות, 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים), והוא עומד כעת על ממוצעים של 25.4 נקודות, 9.4 ריבאונדים ו-10.4 אסיסטים למשחק - אולי בדרך לעונה שנייה ברציפות עם ממוצע טריפל דאבל.

"ניסיתי להשתחרר ולהשיג מעט מרווח כשנותרה שנייה לסיום", אמר. "הם חשבו שיזרקו לי את הכדור ליד הטבעת, הצלחתי לקרוא את המגן ולצאת החוצה לזריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully