וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אטאלנטה נהמו לבטשואיי: "2018 וזה עדיין קורה. באמת?"

אוהדי הקבוצה מברגאמו נהמו מוקדם יותר העונה גם לשחקנה השחור של נאפולי קאלידו קוליבאלי. הנשיא: "עצוב מאוד ומתנצל בפני מישי". רוי קין: "ווילשייר השחקן הכי אוברייטד בעולם"

ספורט 1

בווידאו: תקציר ה-1:1 של דורטמונד עם אטאלנטה

בורוסיה דורטמונד עלתה אמש (חמישי) לשמינית גמר הליגה האירופית, אחרי 1:1 עם אטאלנטה. סיפור המשחק הגיע שוב מכיוונו של מישי בטשואיי - הפעם לא בזכות שערים שכבש, אלא בשל קריאות גזעניות שנשמעו מהיציעים באיטליה. את החלוץ ליוו נהמות למרבית המשחק, ובסיום הוא הגיב בטוויטר: "2018 ועדיין נהמות קופים ביציעים. באמת?"

מוקדם יותר העונה נהמו אוהדי אטאלנטה גם לשחקנה השחור של נאפולי, קאלידו קוליבאלי, מה שהוביל למשחק רדיוס של הקבוצה מברגאמו. גם הפעם היא צפויה לעונש.

"לא שמעתי את הנהמות", אמר נשיא המועדון אנטוניו פרצ'אסי. "אם הם אכן התרחשו, אני עצוב מאוד ומתנצל בפני בטשואיי. זה לא צריך לקרות".

צפו בתקצירי הליגה האירופית:

לוקומוטיב מוסקבה - ניס 0:1
לאציו - סטיאווה בוקרשט 1:5
אתלטיקו מדריד - פ.צ. קופנהאגן 0:1
ויאריאל - ליון 1:0
ארסנל - אוסטרשונד 2:1
אטאלנטה - בורוסיה דורטמונד 1:1
מילאן - לודוגורץ 0:1

המאכזבת של משחקי אמש היא ארסנל, שהפסידה 2:1 לאוסטרסונד השבדית אך עלתה בזכות ה-0:3 מהמשחק הראשון. "נקלענו לצרות כי היינו שאננים לא ממוקדים", הודה ארסן ונגר. "לא ידענו מה לעשות עם הכדור, בגלל זה הסתבכנו. במחצית השנייה זה נראה הרבה יותר טוב, האנרגיות היו טובות והגבנו היטב. בסופו של דבר עשינו את העבודה ועלינו, זה מה שצריך לזכור".

ג'ק ווילשייר הוסיף: "לא היינו מספיק טובים. השתפרנו במחצית השנייה, אך זה עדיין לא הספיק. עברנו שלב וזה מה שחשוב, אולי קצת המעטנו בערכה של היריבה, אבל הדבר החשוב הוא שעברנו".

ווילשייר זכה בסיום המשחק לביקורת חריפה מצד רוי קין: "בדרך כלל אתה מצפה שהשחקנים הבכירים שלך יהוו דוגמא. עבורי, ווילשייר הוא כנראה השחקן הכי אוברייטד בעולם. ארסנל הראתה איך לא כדאי לפתוח משחק כדורגל. הם היו כל כך איטיים. גישה איומה, בלי ארנגיה, בלי תשוקה. זה לא מתג של אור, שאפשר לכבות ולהדליק. שחקני ארסנל מטריפים אותי".

ואולי המדים אשמים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully