וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אראל: "אנחנו קבוצה סימפטית בעיני האוהדים, אבל לא כלפי היריבות שלנו"

23.2.2018 / 8:50

הקשר מחכה לצהובים: "אין לנו מישהו שמסוגל לעבור ארבעה שחקנים. הקבוצה בנויה על מהלכי כדורגל", "מכבי תל אביב? עוד צומת בעונה הזאת, הוכחנו שאנחנו עומדים בזה". ומה לגבי עתידו?

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל חיפה עורכת את ההכנות האחרונות לקראת המשחק המסקרן מחר (שבת, 20:30, ספורט2) נגד מכבי תל אביב. הקשר גל אראל, שתופקד כבלם נגד מכבי נתניה, יפתח גם הפעם בהרכב ודיבר לקראת המשחק החשוב, שעשוי להשאיר את הפועל חיפה חזק במאבק על כרטיס לאירופה. "מדובר במשחק גדול, כיף להיות שותף במשחקים כאלה", אמר אראל במסיבת העיתונאים. "היו לנו כבר כמה משחקים כאלה במהלך העונה. מדובר בצמתים של העונה הזאת וכבר הוכחנו שאנחנו עומדים בזה. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת, אבל אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו".

אראל נשאל על היכולת האישית שלו והיכן הוא ממקם את העונה הנוכחית בקריירה שלו. "לא יודע אם זאת העונה הכי כיפית בקריירה אבל אין ספק שאני חווה משהו אחר העונה", אמר אראל, ובדיוק בשלב הזה עצר אותו ניר קלינגר והוסיף: "העונה הזאת תהפוך לעונה הכי כיפית שלו".

אראל המשיך ואמר: "בשנים האחרונות למדתי להתמודד בסיטואציות שונות והתבגרתי. אני עושה את מה שהמאמן מבקש ממני, אם זה בעמדת הבלם או בעמדת הקשר. יש לנו מטרות ברורות העונה ונעשה לעמוד בהם. יש לי הרבה חברים בהפועל חיפה מחוץ לכדורגל ובכלל מה שמייחד העונה את הפועל חיפה זאת הקבוצתיות שלנו. הרבה קהלים אוהבים לראות אותנו. אנחנו קבוצה סימפטית בעיני האוהדים אבל לא סימפטיים כלפי היריבה שלנו. הפועל חיפה העונה היא מאוד קבוצתית. אין לנו שחקן שעובר ארבעה שחקנים, הקבוצה הזאת בנויה על מהלכי כדורגל, כולם משתתפים".

על עתידו במועדון אמר: "עדיין לא ישבנו למשא ומתן, אבל יש שיחות ראשוניות. נשב ואני מקווה להמשיך כאן".

עוד בנושא:

ניר קלינגר: "בשנים עברו מכבי תל אביב ובאר שבע היו בפער עצום מאיתנו"
כץ הבטיח לתמאש תפקיד מקצועי לאחר הפרישה, שיימן יפתח בשבת?

גל אראל הפועל חיפה עם ניר קלינגר. האתר הרשמי של הפועל חיפה,
"כולם משתתפים". אראל/האתר הרשמי של הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully