וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ הבטיח לתמאש תפקיד מקצועי לאחר הפרישה, שיימן יפתח בשבת?

21.2.2018 / 14:51

הבעלים של הפועל חיפה ישאיר את הבלם בקבוצה מעבר לשנתיים? מגרלשווילי בספק למכבי תל אביב. מלול ותורג'מן יוזמנו לשיחות, במועדון סבורים: החלוץ יעזוב רק אם יחליט לצאת לאירופה

עריכה: שניר דבוש

(עדכון ראשון: 12:18)

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, הבטיח לבלם גבריאל תמאש תפקיד מקצועי לאחר הפרישה. כזכור, הבלם שקיבל לפני כשלושה חודש הצעה להארכת חוזה סיכם רק אתמול לשנתיים נוספות ואמור לחתום על החוזה עד מחר. "תמאש הודיע לקלינגר עוד לפני חודשיים שהוא יחתום בהפועל חיפה, לרגע לא חששנו שהוא יברח לקבוצה אחרת", אמרו במועדון.

אתמול פרסמנו כי שכרו של השחקן יעמוד על 200 אלף יורו לעונה. ברומניה דווח הבוקר כי יוכל להגיע לשכר של 250 אלף יורו, כשבו גם פרמיות. "זה החוזה הגבוה בקבוצה יחד עם עדן בן בסט", נכתב.

עוד בנושא
הפועל באר שבע: בן שהר צפוי לחזור לסגל מול בית"ר ירושלים
מכבי חיפה: רוטן ערך "מחנה מקוצר" לשחקנים: "חשוב שתלמדו מהטעויות שלכם"
סוף לסאגה: השר חיים כץ העניק היתר למשחקי כדורגל בשבת

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
לרגע לא חששנו. תמאש/ברני ארדוב

לאחר החתימה, בהפועל חיפה מתכוונים להיפגש עם אלון תורג'מן ודור מלול, בתקווה להחתים אותם על חוזה חדש. מלול צפוי לחתום עוד לפני סיום העונה, כשתורג'מן בוחן הצעות נוספות. במועדון מאמינים שהחלוץ יישאר בקבוצה אם לא ייצא לאירופה. כזכור, בימים האחרונים פרסמנו כי נציג שעובד עם סנט גאלן השוויצרית הגיע לארץ לצפות בחלוץ.

המגן השמאלי חיים מגרלשווילי לא התאמן היום והוא בספק למשחק החוץ נגד מכבי תל אביב ביום שבת (20:30). השחקן הוותיק ינסה לחזור לאימונים מחר, אבל אם הוא לא יצליח, שמואל שיימן צפוי לפתוח במשחק בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully