וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: אלינה סביטולינה עלתה לחצי הגמר, תפגוש את אנג'ליק קרבר

האוקראינית, שזכתה בטורניר בשנה שעברה, ניצחה 2:6, 4:6 את נאומי אוסקה (48) ותשחק מול הגרמנייה, שהרשימה עם 4:6, 3:6 מול קרולינה פלישקובה. גרבינייה מוגורוסה ניצחה 5:7, 2:6 את קרולין גרסיה

אלינה סביטולינה טניסאית אוקראינית. AP
סביטולינה/AP

טורניר דובאי מסבב הפרמייר של ה-WTA מתחיל להיכנס לשלבים המכריעים שלו והיום (חמישי) נערכים משחקי רבע הגמר ללא פטרה קביטובה, סימונה האלפ וקרוליין ווזניאקי שלא השתתפו בטורניר, כל אחת מסיבותיה היא.

המדורגת ראשונה בטורניר ורביעית בעולם ואלופת השנה שעברה אלינה סביטולינה האוקראינית הצליחה להגיע לחצי הגמר. סביטולינה עשתה את זה עם 2:6, 4:6 מול נאומי אוסקה היפנית בת ה-20 (48) בתוך שעה ועוד 22 דקות. לסביטולינה מחכה בחצי הגמר קרב מסקרן מאוד מול אנג'ליק קרבר. הגרמנייה בת ה-30, שנראתה טוב מתחילת השנה והגיעה עד לחצי הגמר באליפות אוסטרליה שם הפסידה בתום משחק אפי לסימונה האלפ, הרשימה מאוד כשניצחה 4:6, 3:6 את קרולינה פלישקובה הצ'כית (5). קרבר עשתה את זה בתוך שעה ועוד 14 דקות.

אלופת ווימבלדון גרבינייה מוגורוסה, שהפסידה בגמר בדוחא לפטרה קביטובה, יכולה להמשיך לחלום למעמד הזה גם בדובאי. המדורגת שנייה בטורניר הצליחה לנצח 5:7, 2:6 את קרולין גרסיה הצרפתייה (7 בעולם ו-5 בטורניר). מוגורוסה תשחק בחצי הגמר מול דריה קסאטקינה הנפלאה. הרוסייה בת ה-20, המדורגת 24 בעולם, ניצחה בדרבי רוסי 6:7 (5), 1:6 את ילנה וסנינה. זו הפעם השנייה בקריירה הקצרה שלה שקסאטקינה מצליחה לעלות לחצי גמר טורניר WTA.

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. AP
קרבר נראית טוב/AP
דריה קסאטקינה טניסאית רוסייה. AP
ניצחון גדול בדרבי הרוסי. דאשה קסאטקינה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully