וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: ראשון לציון תיצמד להפועל תל אביב? כפר סבא מארחת את נשר

משחקי המחזור ה-24 (15:00, 5 פלוס לייב) ייצאו לדרך כשהקבוצה של ניר ברקוביץ' תתארח אצל הפועל חדרה ותנסה לסגור את הפער בצמרת לשלוש נקודות. כפ"ס תקטע רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון?

מאמן הפועל ראשון לציון ניר ברקוביץ'. ברני ארדוב
משחק קשה מול הקבוצה של ניסו אביטו. ניר ברקוביץ'/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-24 בליגה הלאומית ייצאו מחר (שישי, 15:00, שידור ב-5 פלוס לייב) לדרך. במוקד הפועל ראשון לציון שבמקום השני תתארח אצל הפועל חדרה ותנסה לסגור את הפער מהפועל תל אביב, שתשחק ביום שני מול קטמון, לשלוש נקודות בלבד. הפועל כפר סבא תפגוש את נשר האחרונה בתקווה לסיים רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון.

הפועל חדרה - הפועל ראשון לציון

החבורה של ניר ברקוביץ' תנסה לחבר ניצחון ליגה שלישי ברציפות ולצמק את הפער מהפועל תל אביב המובילה לשלוש נקודות בלבד. בקבוצה מעיר היין מקווים שפול אדגר שכבש את שערו הראשון בישראל בניצחון 1:3 על הפועל פתח תקוה במחזור שעבר ימשיך להפגין יכולת טובה. מנגד, הפועל חדרה מגיעה למשחק במומנטום משלה אחרי תיקו מאופס מול הפועל תל אביב. ניצחון יקרב את החבורה של ניסו אביטן לצמרת הגבוה.

הפועל כפר סבא - עירוני נשר

משחק בין שתי קבוצות שמחזיקות ברצפים מביכים. הקבוצה של ריימונדס ז'וטאוטאס סגרה כבר שבעה משחקים ללא ניצחון. מנגד, עירוני נשר, העושה את דרכה הבטוחה לליגה א', לא כבשה שער במשך 720 דקות והמאמן עידן בר און טרם ראה את קבוצתו מוצאת את הרשת. שלוש נקודות ביתיות עשויות להחזיר את כפר סבא לתמונת המאבק על המקום השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ריימונדאס ז'וטאוטאס מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
גם הוא מחפש ניצחון בכורה. מאמן כפ"ס ז'וטאוטאס/מגד גוזני

הפועל רמת השרון - הפועל עפולה

עוד משחק בו יחסי הכוחות ברורים לכאורה. האורחת הפכה לחברה בחבורת הצמרת וסגרה כבר 14 משחקים ללא הפסד. רמת השרון עם ארבעה הפסדים ושש תוצאות תיקו בששת המחזורים האחרונים. האם החבורה של חיים שאבו תפתיע את העפולאים עם ניצחון ביתי?

הפועל פתח תקוה - בני לוד

הפועל פתח תקוה שלא ניצחה כבר במשך ארבעה מחזורים מתחילה לראות את התחתית מתקרבת אליה בצעדי ענק. בני לוד, מנגד, התאוששה מפתיחת עונה חלשה מאוד ורשמה שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלה. שתי הקבוצות זקוקות לנקודות כמו אוויר לנשימה, השאלה היא מי תצליח להתגבר על הלחץ?

הפועל מרמורק - מכבי אחי נצרת

מפגש בין שתי קבוצות בלתי צפויות לחלוטין. ניצחון של אחי נצרת ישמור על סיכויי העלייה של הקבוצה מהמגזר. בעוד שהקבוצה מרחובות רוצה שלוש נקודות כדי לפתוח פער מחבורת התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully