וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: הפסד חמישי רצוף לקבוצתו ההודית של אברהם גרנט

נורת' איסט יונייטד נשארה במקום האחרון בליגה ההודית אחרי שהפסידה 3:2 בחוץ למומבאי סיטי וספגה פעם נוספת שער דרמטי. תפגוש במחזור האחרון של העונה את אתלטיקו קולקטה

אדריאן הרבשטיין

נורת' איסט יונייטד, קבוצתו של המאמן הישראלי אברהם גרנט, ספגה היום (חמישי) הפסד חמישי רצוף בליגה ההודית, זאת אחרי שנכנעה 3:2 למומבאי סיטי. הרצף של נורת' איסט עומד כרגע על שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, והם נשארו במקום האחרון בליגה הודית עם 11 נקודות בלבד, זאת כשהעונה נמצאת על סף סיום ובעוד שבוע וחצי נורת' איסט תסיים את העונה במשחק חוץ נגד אתלטיקו קולקטה. היא תקווה לנצח במטרה למנוע את העונה הגרועה בתולדותיה. עד כה, המיקום הנמוך ביותר שלה בטבלה נרשם בעונת 2014, אז סיימה במקום השמיני ממנו היא רחוקה כרגע שתי נקודות.

אשיל אמאנה הקמרוני, שחקן הנבחרת לשעבר, העלה את מומבאי ליתרון בדקה ה-15, אבל שער עצמי של לוסיאן גויאן הרומני (24) וסמביניאה (43) הפכו והורידו את קבוצתו של גרנט להפסקה ביתרון. במחצית השנייה החלוץ אברטון סנטוס איזן (54) ודווקא לוסיאן גואן, שכבש מוקדם יותר שער עצמי, השלים מהפך בדקה ה-91 והמשיך את רצף ההפסדים של נורת' איסט. יונייטד מרבה לספוג שערים מאוחרים שגורמים להם להפסיד: זה קרה להם גם מול פונה סיטי ודלהי, במשחקים שנגמרו בהפסד 1:0.

עוד בנושא:

אברהם גרנט אחרי שהורחק: "השופטים ההודים לא יודעים לכבד מאמנים"
דיווח: רובין קאזאן מעוניינת להחזיר לשורותיה את ביברס נאתכו
ליגיונרים: אברהם גרנט ונורת' איסט יונייטד עם הפסד רביעי רצוף

אברהם גרנט. GettyImages
ישמח לסיים את העונה עם ניצחון. אברהם גרנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully