וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרצף של באיירן נעצר, סיימה ב-0:0 ביתי עם הרטה ברלין

אחרי הטיול מול בשיקטאש באלופות, הבווארים לא הצליחו לשבור שיא מועדון ולרשום ניצחון 15 ברציפות בכל המסגרות. טואטחה לא שותף בהפסד פרנקפורט 1:0 בשטוטגרט. ברמן ניצחה 0:1 את המבורג

ספורט 1

לראשונה מאז אוקטובר 1999, הליגה הגרמנית סיפקה לנו שבת עם פחות מששה שערים. המחזור ה-24 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) עם ה-1:1 בין מיינץ לוולפסבורג, אך בשבת נערכה המנה העיקרית שסיפקה הפתעה גדולה בדמות ה-0:0 של באיירן מינכן מול הרטה ברלין. טואטחה לא שותף בהפסד 1:0 של פרנקפורט לשטוטגרט. מנשנגלאדבך ניצחה 0:1 בהאנובר ובקרב התחתית ורדר ברמן קיבלה אוויר עם 0:1 על המבורג, שבצרות צרורות.

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
רצף הניצחונות נעצר. לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן - הרטה ברלין 0:0

הבווארים הבטיחו כמעט בוודאות את מקומם ברבע גמר ליגת האלופות כשהביסו בשלישי 0:5 את בשיקטאש. אולם, הם לא הצליחו לרשום את הניצחון ה-15 ברציפות בכל המסגרות ולקבוע שיא מועדון חדש כשסיימו ב-:0 מאכזב עם הרטה ברלין, שחווה עונה בינונית מאוד. היינקס לא עשה יותר מדי רוטציות ועלה בהרכב חזק עם מולר ולבנדובסקי שכבשו צמדים מול בשיקטאש וגם עם רובן וריברי, אבל הגנת הרטה ברלין עמדה בפרץ ועצרה את באיירן על 10 ניצחונות ליגה רצופים.

ורדר ברמן - המבורג 0:1

הדרבי הצפוני בין שתי הירבות המושבעות היה קריטי במיוחד הפעם וסיפק לנו קרב תחתית לוהט. ברמן, שנראתה טוב מאוד במחזורים האחרונים וניצחה בשניים משלושת המשחקים האחרונים שלה בליגה, נעזרה בגיבור האמריקאי שלה ארון יוהאנסון שכבש שער דרמטי בדקה ה-86 שתי דקות בלבד אחרי שעלה כמחליף. הניצחון העלה את ברמן למקום ה-14 בטבלה כשבמאזנה 26 נקודות, שתי נקודות יותר ממיינץ שנמצאת במקום המוביל למבחנים ותשע נקודות יותר מהמבורג, שנמצאת בצרות צרורות מתחת לקו האדום, במקום ה-17 עם 17 נקודות.

מיינץ - וולפסבורג 1:1

תוצאה שלא משרתת אף אחד מהקבוצות הללו ומשאירה את שתיהן באזור מסוכן במאבק ההישרדות בבונדסליגה. ברונו לבאדיה בבכורה שלו כמאמן וולפסבורג לפחות לא הפסיד. יוסיפ ברקאלו הקרואטי העלה את הזאבים ליתרון בדקה השישית אחרי שקיבל כדור מוויליאם, מעד, הצליח להשתלט על זה ובעט פנימה את ה-0:1. מיינץ מצאה את השוויון בדקה ה-44 אחרי שמסירת רחוב של גריט הולטמאן מצאה את יושינורו מוטו היפני, שבעט בנגיעה לפינה וקבע 1:1. בדקה ה-92 הגיעה המארחת להזדמנות מסוכנת מאוד, אבל קון קאסטלס הציל באחד על אחד.

משחקים נוספים:

האנובר - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0
לגלאדבך: כריסטוף קראמר (72)

הופנהיים - פרייבורג 1:1
להופנהיים: אנדריי קרמאריץ' (57), לפרייבורג: נילס פטרסן (66)

שטוטגרט - איינטרכט פרנקפורט 0:1
לשטוטגרט: אריק טומי (13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully