וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הביסה 74:101 את ברצלונה בחוץ

חמישה ימים אחרי שהפסידו ליריבה המושבעת בגמר הגביע, הצליחו הבלאנקוס לדרוס אותה כששישה שחקנים מסיימים בספרות כפולות. חימקי הביסה 61:78 את פנאתינייקוס, גם ז'לגיריס ניצחה

ספורט 1

בווידאו: המפגש בין ברצלונה וריאל מדריד בגמר גביע המלך

המחזור ה-23 ביורוליג הגיע היום (שישי) לסיומו עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ריאל מדריד הלמה בברצלונה עם 74:101 בפלאו בלאוגרנה. עוד קודם לכן הצליחה חימקי מוסקבה להביס 61:78 את פנאתינייקוס. אנאדולו אפס לא ממש איימה על ז'לגיריס קובנה, שניצחה אותה 70:86. באמברג לא ממש התקשתה מול הכוכב האדום בלגרד וניצחה אותה 62:86.

אנתוני רנדולף שחקן ריאל מדריד. GettyImages
גם הוא בטח לא האמין שיהיה כל כך קל. רנדולף/GettyImages

ברצלונה - ריאל מדריד 101:74

רק חמישה ימים חלפו מאז שבארסה הצליחה לנצח את היריבה המושבעת בגמר גביע המלך וזכתה בו ואיזה הבדל עושים חמישה ימים. ריאל מדריד דרסה, השפילה, מעכה וכל מה שתרצו את ברצלונה בפלאו בלאוגרנה ושמה חותמת רשמית על עונת היורוליג הכושלת של ברצלונה בעוד היא עצמה שיפרה את מאזנה ל-9:14. הדבר היחיד שיותר משפיל מבחינת המארחת מאשר התוצאה היה המשחק עצמו. ריאל שלטה בו לחלוטין מהשנייה הראשונה - כולל 0:7 בפתיחה - ועד הסיום. הניצחון של הבלאנקוס לא הוטל בצל צילו של ספק לאורך כל 40 הדקות ושתי השאלות היחידות שנותרו תלויות ועומדות הן מה יהיה ההפרש ואם ריאל תגיע ל-100.

לא פחות משישה שחקנים בריאל הגיעו לספרות כפולות במשחק הזה: ג'ייסי קארול הוביל את הרשימה עם 18 נקודות (4 מ-5 לשלוש), אנתוני רנדולף קלע 16 וקלט 6 ריבאונדים, פליפה רייס קלע 13, פקונדו קמפאצו 11 ו-9 אסיסטים, פביאן קוזר וגוסטבו איון (8 ריבאונדים) קלעו 10 נקודות כל אחד. לוקה דונצ'יץ' היה בערב מאופק מאוד מבחינת קליעה וסיים רק עם 2 נקודות, אבל גם עם 4 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. אצל ברצלונה תומא הרטל קלע 11 וחילק 6 אסיסטים, סשה וזנקוב קלע 11 גם כן.

אנתוני גיל שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
חימקי בכושר מצוין. אנתוני גיל/GettyImages

חימקי מוסקבה - פנאתינייקוס 61:78

הרוסים המשיכו במומנטום בו היו לפני הפגרה והשיגו ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים, ששיפר את מאזנם ל-9:14 והרחיק אותם מרחק שני משחקים מהמקום השמיני ומפגש צפוי ולא סימפטי עם צסק"א מוסקבה האימתנית ברבע הגמר. היוונים, שם ערך מייק ג'יימס הופעת בכורה מחודשת וגם אדריאן פיין שיחק, ספגו הפסד תשיעי העונה והם עם מאזן זהה לזה של חימקי. את חימקי מוסקבה הוביל כמובן אלכסיי שבד עם 20 נקודות, אנתוני גיל קלע 16, טיילר הניקאט קלע 9 וקלט 10 ריבאונדים, מלקולם תומאס קלע 7 וקלט 7 ריבאונדים. אצל המפסידה בלט כריס סינגלטון עם 14 נקודות, מייק ג'יימס קלע 11, גם מרכוס דנמון תרם 11. ניק קלאתיס היה במשחק חלש וסיים אותו עם 2 נקודות באחוזים נוראים (1 מ-9 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

אנאדולו אפס - ז'לגיריס קובנה 86:70

הקבוצה של ארגין עתמאן אמנם ניצלה את פגרת היורוליג עד תום וזכתה בגביע הטורקי, אבל במפעל האירופי היא שוב הראתה שאין לה הרבה מה למכור. ז'לגיריס קובנה המשיכה עם הזיגזג שלה מהזמן האחרון והמאזן שלה בשמונת המשחקים האחרונים עומד על: הפסד, ניצחון, הפסד, ניצחון, הפסד, ניצחון, הפסד ועכשיו עוד ניצחון. הקבוצה של שרואנס יאסיקביצ'יוס הצטרפה למועדון ה-9:14. את ז'לגיריס קובנה הובילו חמישה שחקנים עם ספרות כפולות: ארון ווייט קלע 15, ברנדון דייויס הוסיף 12, ואסילי מיציץ' קלע 11, מסר 6 אסיסטים והוסיף 3 חטיפות, ארתוראס מילאנקיס קלע 11 וקווין פאנגוס קלע 10 ומסר 6 אסיסטים. אצל הטורקים בלט אריק מקולום עם 14 נקודות, טוני דגלאס קלע 13 ומסר 5 אסיסטים, ברוק מוטום קלע 12 ובריאנט דאנסטון קלע 11 וקלט 8 כדורים חוזרים כשהוא מוסיף גם 3 חסימות.

באמברג - הכוכב האדום בלגרד 62:86

הגרמנים לא יהיו ברבע הגמר, אלא אם תתחולל סנסציה ענקית, אבל לזכותם ייאמר שהם ממשיכים להילחם עד הסוף. דורל רייט בלט אצלם עם 21 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, דיאן מוסלי קלע 13 וקלט 13 כדורים חוזרים, לוקה שטייגר קלע 12 (כמובן שהכול מחוץ לקשת, משם דייק ב-4 מ-6 ניסיונות) ואוגוסטין ראביט קלע 10. את המפסידה הוביל מתיאס לסור עם 12 נקודות ו-6 כדורים חוזרים. הסרבים סיימו את המשחק עם 9 אסיסטים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully