וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי פיטר את סוכנו והחל לעבוד עם פיני זהבי

חלוץ באיירן מינכן הפסיק את שיתוף הפעולה עם סוכנו הפולני צ'זרי קוצ'רסקי עמו עבד במשך עשר שנים, ומעתה מי שייצג אותו יהיה הסופר אייג'נט הישראלי. השמועות על ריאל מדריד כבר החלו, זהבי: "אני צריך לעשות את העבודה שלי"

ספורט 1

בווידאו: שערי השבוע בליגה הגרמנית

חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי החליף סוכן: במקום צ'זרי קוצ'רסקי, החלוץ הפולני יחל לעבוד מעכשיו עם הסוכן הישראלי פיני זהבי, שיהיה נציגו. זהבי, 74, המכונה באנגליה "סופר אייג'נט", אחראי על כמה מהעסקאות הגדולות בתולדות הכדורגל העולמי, והיה מעורב גם בעסקת המעבר הסנסציוני של ניימאר מברצלונה לפריס סן ז'רמן.

לבנדובסקי בן ה-29 עבד בעשר השנים האחרונות עם סוכנו קוצ'רסקי, ועשה עמו את הדרך הארוכה מלך פוזנאן, לבורוסיה דורטמונד ומשם לבאיירן מינכן ב-2014, עמה הוא עדיין תחת חוזה עד 2021. עם זאת, בתקופה האחרונה לבנדובסקי מקושר שוב ושוב למעבר אפשרי לריאל מדריד.

"זה כבוד גדול עבורי וזכות גדולה לייצג את האינטרסים של החלוץ הטוב בעולם", אמר פיני זהבי אחרי המינוי, וגם הוא יודע שמעתה יחלו לעלות מחדש הספקולציות. "הא רוצה לשחק במועדונים הטובים בעולם", אמר זהבי על לבנדובסקי, "ריאל מדריד? נראה. עכשיו אני צריך לעשות את העבודה שלי". כמובן שהמינוי של לבנדובסקי מרמז על רצונו של השחקן לעזוב את באיירן, ולפעול בצורה נכונה ויעילה יותר בשוק ההעברות.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
דרך חדשה. לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully