וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו מגיעים בסדר למשחק, יכול היה להיות גרוע יותר"

22.2.2018 / 17:15

מאמן נבחרת ישראל אופטימי לקראת בריטניה (שישי, 14:00), נסטרנקו לא בסגל, האוול יהיה בסגל במקום אלכסנדר החולה, גם תמיר בלאט בחוץ. דאוסון: "פניני ולימונד תורמים לנו הרבה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עדכון ראשון: 12:39

נבחרת ישראל ערכה הערב (חמישי) את האימון המסכם לקראת משחקה השלישי במוקדמות אליפות העולם, נגד נבחרת בריטניה בדרייב אין מחר (14:00, ספורט 5). המנופה השלישי מלבד ג'ו אלכסנדר ותמיר בלאט הוא איגור נסטרנקו. המשמעות: נמרוד לוי צפוי לרשום דקות בכורה בנבחרת הבוגרת. הסגל המלא: גל מקל, אבי בן שימול, רביב לימונד, חואקין שוכמן, יובל זוסמן, רפי מנקו, שון דאוסון, גיא פניני, תומר גינת, נמרוד לוי, ריצ'רד האוול ועידן זלמנסון.

עוד לפני כן נודע כי פורוורד הפועל חולון ג'ו אלכסנדר לא הגיע לאימון הבוקר בשל מחלה ולא התאמן עם חבריו. המשמעות של זה היא שסנטר הפועל ירושלים ריצ'רד האוול יהיה המתאזרח של נבחרת ישראל במשחק מול הבריטים. גם תמיר בלאט לא התאמן עם הנבחרת וייעדר מהמשחק. המנופה השלישי מלבד ג'ו אלכסנדר ותמיר בלאט הוא איגור נסטרנקו. המשמעות: נמרוד לוי צפוי לרשום דקות בכורה בנבחרת הבוגרת. הסגל המלא: גל מקל, אבי בן שימול, רביב לימונד, חואקין שוכמן, יובל זוסמן, רפי מנקו, שון דאוסון, גיא פניני, תומר גינת, נמרוד לוי, ריצ'רד האוול ועידן זלמנסון.

עודד קטש, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
קטש באימון/קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש אמר: "מחלות ופציעות זה משהו שקורה גם בקבוצות. אני חושב שאנחנו מגיעים בסדר למשחק מחר. יכול היה להיות יותר גרוע, נאמר כך. ריצ'רד האוול חזר ומרגיש לנו טוב והשחקנים שהצטרפו, גיא ורביב, זה גם עוזר לנו. רציתי להיות עם שני מובילי כדור כמעט כל המשחק מול בריטניה ותמיר בלאט הוא בורג חשוב אצלנו, זה פוגע בהכנות ובתכנונים, אבל השחקנים האחרים יצטרכו להשלים את המקום שלו". על נמרוד לוי: "אני מרגיש וחושב שנמרוד זו אמירה. הוא שחקן צעיר ומוכשר, הוא עשה התקדמות מרשימה. עם הגודל שלו והקליעה שלו הוא יכול לתת לנו הרבה יותר גיוון. אני לא יודע איך המשחק יתפתח ומי ישחק כמה דקות". על האפשרות שבלאט ישחק מול אסטוניה: "שיהיה בריא ושיתאושש. אם הוא יהיה בריא, הוא יהיה איתנו. הוא הבסיס של הנבחרת". על לימונד ופניני: "היה כיף גדול לראות אותם מחויבים כל כך. האווירה מצוינת".

גארד בני הרצליה שון דאוסון אמר לקראת המשחק: "אנחנו לא מתייחסים למה שאומרים מסביב, נבוא למשחק מוכנים ודרוכים בלי קשר ליריבה. אנחנו רק רוצים לנצח. קשה לי להגיד מי זאת בריטניה, אנחנו פחות מתרכזים בה ויותר בעצמנו. נבוא עם הרבה אנרגיות. מה שהיה בקיץ כבר נשכח, הם גם החליפו מאמן וסגנון. גיא פניני ורביב לימונד מנוסים מאוד והיו במעמדים האלה הרבה, הצירוף שלהם תורם לנו הרבה, לי ולשחקנים הצעירים".

לוואלה! ספורט נודע כי מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו בסגל מחר הוא הגארד יובל זוסמן ממכבי תל אביב, שרשם את זימון הבכורה שלו השבוע. זוסמן, ששייך עדיין לסגל נבחרת העתודה ושיחק בקיץ האחרון תחת עודד קטש, מאוד הרשים את המאמן שמאמין ביכולותיו והתרשם גם כי נמצא בכושר משחק טוב. בנבחרת מקווים כי זוסמן יוכל לתת תפוקה כבר במשחק הראשון, למרות שלא ברור כמה דקות משחק מייעד לו המאמן הלאומי.

עידן זלמנסון, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
זלמנסון/קובי אליהו
גל מקל, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
גל מקל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully