וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "קיוויתי שנעשה קפיצת מדרגה. אני מאוד עצבני מזה"

22.2.2018 / 12:12

מכבי נתניה תגיע למשחק מול מכבי חיפה אחרי מעידה, המאמן דראפיץ' מסביר: "רוצה שנעשה צעד קדימה ומול הפועל חיפה עשינו שני צעדים אחורה". על סבע וערן לוי: "הם כמו הילדים האלה, המעצבנים, שלוקחים הכל ולא משאירים כלום לכל השאר"

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי נתניה תתארח בשבת הקרובה מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל (18:15, ספורט2), כשהקבוצה של סלובודן דראפיץ' יודעת שניצחון יבטיח לה סופית ורשמית את המקום בפלייאוף העליון. אחרי ההפסד להפועל חיפה והתיקו מול סכנין, בנתניה רוצים לחזור למסלול הניצחונות.

עוד בנושא

ג'ורדי קרויף: "כל משחק הוא גמר, ראינו את הנזק שנגרם לנו מול רעננה"
ניר קלינגר: "בשנים עברו מכבי תל אביב ובאר שבע היו בפער עצום מאיתנו"
הפועל באר שבע: אוחנה חזר לשחק במשחק ראווה ביבנה, גם שהר כבש

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"רצינו להיות דומיננטיים מול הפועל חיפה, אבל פיגרנו בכל פרמטר". דראפיץ'/ברני ארדוב

"מול הפועל חיפה הניסיון דיבר, שתי טעויות שני גולים, עינו שגיאות לא אופייניות", אמר דראפיץ', "אנחנו חייבים לשפר את הנקודה הזאת, להיות יותר מחויבים ולעשות פחות טעויות. מכבי חיפה קבוצה מאוד מסוכנת וצריך לדעת להתכונן אליה. בכל הנוגע לספירת נקודות ופלייאוף, זה לא קל כמו שחשבנו, נצטרך להמתין.

"לחץ? הוא רק בגלל היכולת. כולנו רוצים להשתפר ושכל משחק נהיה יותר טובים. קיוויתי שהקבוצה תעשה קפיצת מדרגה. אני מאוד עצבני על העובדה הזאת, אני רוצה שנעשה צעד קדימה ועשינו שני צעדים אחורה. רצינו להיות דומיננטיים מול הפועל חיפה, אבל פיגרנו בכל פרמטר. זה כמו שרשרת. כשחוליה אחת לא מספיק חזקה, היא לא סוחבת. זה מה שאנחנו רוצים לשפר. יש דרך לקבוצה הזאת, לא סתם הגענו לאן שהגענו. צריך לשמור על העקרונות שלנו במשחק.

על הדומיננטיות של דיא סבע וערן לוי, שאולי פוגעת בקבוצה כשהמחליפים שלהם מתקשים למלא את מקומם, השיב דראפיץ' בחיוך: "דיא וערן הם כמו הילדים האלה, המעצבנים, שלוקחים הכל ולא משאירים כלום לכל השאר. הם לא משאירים, לא לקייטה ולא לברק בדש... (מחייך). אין ספק שדיא וערן נותנים עונה פנטסטית. אבל ברק הגיע לכמה הזדמנויות... היום דיא הוא הקילר שלנו, אז זה פחות מתחלק. אנחנו מחכים שגם אחרים יבקיעו, אבל כל עוד הצמד כובש אנחנו לא בבעיה".

על מכבי חיפה: "הם משחקים יותר טוב מול קבוצות חזקות, כמו מכבי תל אביב ובאר שבע, נגדנו, נגד הפועל חיפה. יש להם סגל טוב, וגם נגד סכנין הם החמיצו המון. היא מסוכנת, אבל נצטרך לשחק על עצמנו. זו פעם שנייה רצוף בסמי עופר, נקווה שהפעם זה ייגמר אחרת".

דיא סבע, שיחזור אחרי עונש ההרחקה: "אף פעם לא כיף לשבת בחוץ, אבל זה נגמר. לא חושב שהסתבכנו, אין לנו מה להיות לחוצים, אנחנו תלויים בעצמנו". על מכבי חיפה: "אין ספק שיש שם לחץ, אבל אנחנו לא יכולים להקל ראש במכבי חיפה. רוצים לחשוב שמה שהיה בשבוע שעבר זו תקלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully