וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת החורף 2018: איתמר בירן לא הצליח לסיים את הסלאלום

הופעת הישראלים באולימפיאדת החורף הגיעה לסיומה בקול ענות חלושה אחרי שהגולש האלפיני היה אחד מ-55 משתתפים שפרשו. מיהרר השבדי זכה בזהב, נציגים משוויץ ואוסטריה השלימו את הפודיום

רויטרס

ההופעה המאכזבת של המשלחת הישראלית בפיונגצ'אנג 2018 הסתיימה היום (חמישי) בקול ענות חלושה. גולש הסקי האלפיני איתמר בירן לא הצליח לסיים את המסלול שלו בתחרות הסלאלום והיה אחד מ-55 המשתתפים שפרשו מתוך 108 שהשתתפו. בכך מגיעה לסיומה אולימפיאדת החורף, לפחות בגזרת הישראלים.

מי שחגג במקצה הזה וזכה בזהב עם זמן של 1:38.99 דקות הוא אנדרה מיהרר, השבדי בן ה-35 שזכה בארד בוונקובר 2010. ראמון זנהאורסרן השוויצרי זכה בכסף עם 1:39.33 והארד הלך למיכאל מאט האוסטרי עם זמן של 1:39.66. שני הפייבוריטים לזכייה, הנריק קריסטופרסן הנורבגי ומרסל הירשר האוסטרי, לא הצליחו לסיים את המסלול.

עוד בנושא

תוצאה מאכזבת לוולדיסלב ביקנוב בהחלקה מהירה ל-500 מטר
הרקדנים הישראלים טנקובה וזילברברג סיימה אחרונים במוקדמות

גולש הסקי האלפיני איתמר בירן. רויטרס
לא הצליח לסיים את המסלול. איתמר בירן/רויטרס

בגמר טורניר ההוקי קרח לנשים, נבחרת ארצות הברית סיימה את שלטונה של נבחרת קנדה, שזכתה בזהב בארבע האולימפיאדות החורף האחרונות, עם ניצחון דרמטי 2:3 בקרב חבטות עונשין. ז'וסלין לאמורו-דייוידסון כבשה את השער המכריע, אבל הגיבורה של האמריקאיות היתה השוערת בת ה-20 רוני מאדי, שרשמה לא פחות מ-29 עצירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully