וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג פופוביץ': "אני אופתע אם קוואי לאונרד יחזור לשחק העונה"

האם כוכב סן אנטוניו גמר את העונה? מאמן הספרס התייחס לפציעה הממושכת של כוכבו ולא נשמע אופטימי: "אם יש סיכוי שהוא יחזור זה יהיה ממש מאוחר בעונה. לא יכולים לשבת ולחכות לאף אחד"

עריכת וידאו: שניר דבוש

כבר הרבה מאוד זמן שקוואי לאונרד כוכבה של סן אנטוניו יושב בחוץ בשל פציעה ואמש (רביעי) האופטימיות סביב חזרתו הצפויה התחלפה בפסימיות אחרי שגרג פופוביץ' מאמנה של הספרס התייחס לעתיד של כוכבו ואמר: "אני אופתע אם קוואי יחזור לשחק העונה".

לאונרד החמיץ את 27 המשחקים הראשונים בעונה הסדירה עד שחזר לשחק תשעה משחקים לפני שהספרס קיבלה בחודש שעבר החלטה להשבית את הפורוורד עד הודעה חדשה. קאווי, שמנסה להתאושש מפציעה בשריר הארבע ראשי, אמר כבר במספר שלבים בתהליך השיקום שלו שהוא לא מרגיש בנוח לשחק עם הפציעה הזו ושהספרס צריכה להשבית אותו. הצוות הרפואי של סן אנטוניו נתן לו אור ירוק לחזור בדצמבר נגד דאלאס, אך הקאמבק לא עבד לפי התכניות.

עוד בנושא:

הנהלת ה-NBA קנסה את מארק קיובן ב-600 אלף דולר בגלל הודאת ה"טנקינג"

שחקני סן אנטוניו ספרס פאו גאסול, קוואי לאונרד. AP
לא ברור מתי יחזור. לאונרד/AP

"יש לנו עדיין מספר משחקים לשחק בעונה הזו, והוא עדיין לא מוכן לחזור", אמר פופוביץ' בהתייחס לכוכב שלו והוסיף, "אם בכל זאת יש סיכוי שהוא יחזור זה יהיה ממש מאוחר בעונה וזו הולכת להיות החלטה ממש קשה - עד כמה מאוחר אפשר להחזיר שחקן וזו הסיבה שאני מנסה להיות כנה והגיוני", הוסיף פופ.

למרות חסרונו של לאונרד, שכזכור נפצע גם במהלך סדרת הפלייאוף בעונה שעברה מול גולדן סטייט, סן אנטוניו מסתדרת די טוב בלי הכוכב שלה והיא ממוקמת שלישית במערב עם מאזן של 24:35. "אנחנו לא יכולים לשבת ולחכות לאף אחד, אנחנו קבוצה. שחקנים צריכים להתעלות", הוסיף פופוביץ' שמנסה לקדם את קייל אנדרסון, השחקן שמחליף את קאווי בחמישייה של הספרס.

פופוביץ' סיים בנימה אופטימית כשאמר: "כשהוא כשיר, הוא לבטח אחד השחקנים הטובים בליגה. אנחנו נקבל אותו בזרועות פתוחות כשיחזור, אבל יש לנו עבודה לעשות. נצטרך להסתדר איתו או בלעדיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully