וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאן רייט: "מנצ'סטר יונייטד שיחקה רע, יש דרך לשחק"

באנגליה קטלו את הבונקר של מוריניו בסביליה ואיאן רייט פרשן ה-BBC תקף: "לא צריך להיות מומחה כדי להבין שזו יונייטד שלא קרובה לקבוצות הגדולות של העבר". המאמן: "כשטעינו דה חאה היה שם, אל תשאלו על פוגבה"

one

בווידאו: תקציר משחק הליגה האחרון של סביליה

מנצ'סטר יונייטד הוכיחה הערב (רביעי) שוב עד כמה היא קבוצה של ז'וזה מוריניו. גם עם כוכבי על יקרים דוגמת אלכסיס סאנצ'ס, רומלו לוקאקו ופול פוגבה שנכנס כמחליף בשלב מוקדם, היא שיחקה על תוצאה וסחטה 0:0 בחוץ מסביליה, כדי להעביר את ההכרעה בשמינית גמר ליגת האלופות לגומלין באולד טראפורד ב-13 במרץ. סביליה הייתה עדיפה, אבל נתקלה בדויד דה חאה המצוין ששמר על רשת נקייה.

עוד בנושא:
לפי התוכנית: מנצ'סטר יונייטד סחטה 0:0 בסביליה
שחטאר דונייצק ביצעה מהפך וניצחה 1:2 את רומא

ויקטור לינדלוף מודה לשוער דויד דה חאה/רויטרס

המספרים

* מנצ'סטר יונייטד עברה שלב בשישה מתשעה המפגשים בהם סיימה ב-0:0 בחוץ במשחק הראשון במסגרת אירופית. יוצאי הדופן: רוטור ב-1995, מונאקו ב-1998 וריאל ב-2000.

* חמישה משבעת משחקי החוץ האחרונים של מנצ'סטר יונייטד בספרד הסתיימו ב-0:0.

* המאזן של האנגליות מול הספרדיות העונה בליגת האלופות: שני ניצחונות, שש תוצאות תיקו ועדיין ללא הפסד.

* מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה האנגלית היחידה שלא כבשה בינתיים בשמינית הגמר. ליברפול סיפקה חמישייה, סיטי רביעייה, טוטנהאם כבשה פעמיים מול יובנטוס וגם לצ'לסי היה שער נגד ברצלונה.

* בחמשת המשחקים האחרונים שלה היו ליונייטד 46 איומים וליריבות שלה 80, ובכל זאת היו לה ארבעה שערי זכות לעומת שלושה שערי חובה בלבד.

* המשחק הביתי ה-22 של סביליה בליגת האלופות היה הראשון בו לא הצליחה לכבוש.

* אבר באנגה מסביליה הצליח לייצר 10 מצבי הבקעה במשחק - יותר מכל שחקן אחר העונה בליגת האלופות.

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם פול פוגבה. רויטרס
עשה מאמץ. ז'וזה מוריניו עם פול פוגבה/רויטרס

התגובות

ז'וזה מוריניו אמר בסיום: "הקבוצה התגוננה היטב וכשביצענו טעויות לקראת סיום המחצית הראשונה, דויד בהחלט היה שם. אני מבין את השאלות לגבי פוגבה, אבל במקומכם הייתי שואל על מקטומיניי ששיחק כאילו יש לו עשרות משחקים בליגת האלופות. פול עשה מאמץ גדול כדי לבצע את מה שביקשתי ממנו. כשהוא נכנס במקום אנדר, הוא ניסה לתת את אותן איכויות. אני מרוצה ממנו, אני מרוצה גם ממאטיץ'. הקישור עשה עבודה נהדרת. כל ניצחון באולד טראפורד יספיק לנו. המשחק אצלנו בבית ואני מאמין שבאולד טראפורד התגעגעו לערב אירופי גדול. האוהדים יכולים לייצר את אותה אווירה בה נתקלנו הערב ולדחוף אותנו לניצחון".

על הפציעה של אנדר הררה אמר המאמן: "אני חושב שזו פציעה רעה. הייתה לו פציעה קטנה שעצרה אותו בשני המשחקים האחרונים, אבל הצוות הרפואי אמר שהוא מוכן ב-100 אחוז לשבת האחרונה. זה לא נראה שהוא היה כשיר לגמרי".

איאן רייט, חלוץ העבר של ארסנל ואנגליה וכיום פרשן BBC, התייחס ליכולת של יונייטד ואמר: "מוריניו מדבר על מומחים בכדורגל. לא צריך להיות מומחה גדול בכדורגל האנגלי כדי לדעת שהקבוצה הזו לא קרובה לקבוצות שהיו ליונייטד בעבר. לא שהיא צריכה לחקות אותן, אבל יש דרך לשחק. לא חשבתי שהם יגיעו לסביליה וישחקו רע כל כך".

וינצ'נזו מונטלה, מאמנה האיטלקי של סביליה, סיכם: "היה ערב טוב, אבל הוא יכול היה להיות יותר טוב. אני גאה כי הקבוצה הראתה אישיות, איכות וגאוות יחידה. האוהדים היו נהדרים והמפגש הזה עדיין פתוח. שלטנו במשחק, בעטנו לשער 10 פעמים במחצית הראשונה והיו לנו 10 קרנות, אבל זה הכדורגל. תיקו עם שערים יהיה נהדר מבחינתי בגומלין, אנחנו פשוט חייבים לכבוש באולד טראפורד ואני בטוח שנעשה את זה. יש לנו איכויות כדי לשלוט במשחק, זו הדרך בה אנחנו צריכים לשחק. לא תמיד זה אפשרי, בטח מול יריבה כמו מנצ'סטר יונייטד, אבל יש לי תקווה שנצליח לעשות את זה גם שם".

לואיס מוריאל, שהיה הכי קרוב להבקעה אצל סביליה, הוסיף: "היינו ממושמעים, היינו נהדרים, אבל אנחנו יוצאים מאוכזבים מכך שלא כבשנו. אם נשחק כך גם בגומלין, יש לנו סיכוי טוב לעבור שלב. בנגיחה לקראת סיום המחצית חיפשתי יותר עוצמה מדיוק, זו הייתה עצירה ענקית של דה חאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully