וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בובי בראון עובר לאולימפיאקוס

הרכז בן ה-33 (1.88 מטר), שבשתי העונות האחרונות שיחק ביוסטון והיה מלך הסלים של היורוליג ב-2012/13 במדי סיינה עם 18.8 נקודות למשחק, חוזר לאירופה חודש וחצי אחרי ששוחרר מהרוקטס

בובי בראון שחקן יוסטון. AP
יישאר אדום. בובי בראון/AP

אחרי שראתה את היריבה המושבעת פנאתינייקוס מחתימה את מייק ג'יימס החליטה גם אולימפיאקוס שעליה לבצע שידוד מערכות לקראת השלבים הסופיים של העונה. האדומים-לבנים קרובים מאוד לצרף את הגארד האמריקאי בן ה-33 בובי בראון עד תום העונה. אולימפיאקוס, אלופת היורוליג שלוש פעמים, חיפשה בשבועות האחרונים גארד שיספק לה "איכות" ויעניק לה "אקסטרה" מסוימת, כפי שטען המאמן יאניס ספאירופולוס לאחר ההפסד לא.א.ק אתונה בגמר הגביע.

בראון בן ה-33 נמצא כרגע ביוסטון וקיבל את ההצעה של אולימפיאקוס ועכשיו זה רק עניין של שעות עד שיצטרף לאימפריה היוונית, לפחות כך על פי הדיווחים. בראון רשם העונה 20 הופעות במדי יוסטון, אבל שיחק בסך הכול 5.8 דקות בממוצע, ושוחרר ממנה בתחילת ינואר. עונת השיא שלו ביורוליג הייתה ב-2012/13, אז סיים כקלע המוביל של המפעל עם 18.8 נקודות ו-5.3 אסיסטים למשחק במדי סיינה. במהלך הקריירה שלו שיחק בראון גם בסקרמנטו, מינסוטה, ניו אורלינס ול.א. קליפרס. הפעם האחרונה בה שיחק באירופה הייתה ב-2015/16 כשהופיע במדי בשיקטאש הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully