וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה עלו לשמינית הגמר

הקשר השלים 90 דקות, קבוצתו העפילה לשמינית לראשונה מאז 2010/11 בזכות 0:1 ביתי על הכוכב האדום. אלן דזגוייב כבש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ואסילי ברזוצקי ייעדר מהמשחק הבא

ספורט 1

בווידאו: תקציר המשחק

צסק"א מוסקבה, עם ביברס נאתכו שהשלים 90 דקות, היא העולה הראשונה לשמינית גמר הליגה האירופית. שמונה ימים אחרי התיקו המאופס בסרביה, הרוסים ניצחו הערב (רביעי) בבית 0:1 את הכוכב האדום בלגרד במשחק הגומלין בשלב 32 האחרונות, והעפילו לשמינית הגמר לראשונה מאז עונת 2010/11, אז נעצרו בשלב הזה על ידי פורטו.

עוד בנושא:
דיווח: רובין קאזאן תנסה להחזיר את ביברס נאתכו לשורותיה
נאפולי תנסה להימנע מהדחה בשלב 32 האחרונות מול לייפציג

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים. רויטרס
נציגה ראשונה למוסקבה בשמינית. ביברס נאתכו ושחקני צסק"א/רויטרס

הליגה הרוסית תחזור לפעילות רק בעוד שבוע וחצי, אבל נציגה אחת של מוסקבה ממשיכה הלאה ומחר אולי תצטרף אליה גם לוקומוטיב מוסקבה (חזרה הביתה אחרי 2:3 בחוץ על ניס, בעוד ספרטק יוצאת למשחק חוץ מול אתלטיק בילבאו אחרי הפסד ביתי 3:1). נאתכו שמר על מקומו בהרכב וגם השוערים שמרו על רשת נקייה במשך 45 דקות נוספות, עד שבתוספת הזמן של המחצית הראשונה אלן דזגוייב כבש מקרוב אחרי מסירת רוחב מצד שמאל של קונסטנטין קוצ'אייב.

צסק"א הייתה קרובה יותר להשיג את השני מאשר הכוכב האדום לכבוש שער חוץ יקר שיעלה אותה לשלב הבא, אבל מילאן בוריאן הציל את הסרבים ומנע מדזגוייב צמד בדקה ה-64. ההזדמנות הגדולה של האורחים הגיעה בדקה ה-89, אבל מוחמד בן בעט החוצה ממצב קורץ בתוך הרחבה. ואסילי ברזוצקי ספג כרטיס צהוב שימנע ממנו לשחק במשחק הבא במפעל.

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (משמאל) מול נמניה ראדוניץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
גם מונס דאבור יצטרף אליו בשלב הבא? ביברס נאתכו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully