וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: תמיר בלאט לא התאמן, בספק לבריטניה

21.2.2018 / 18:47

הגארד סובל ממחלה ולא התאמן, יומיים לפני המשחק. ג'ו אלכסנדר התאושש ממחלה ועודד קטש יצטרך להכריע בינו לבין ריצ'רד האוול. מלבד מתאזרח, יצטרך המאמן להשאיר עוד שני שחקנים מחוץ לסגל

תמיר בלאט שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
בלאט/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל המשיכה היום (רביעי) את הכנותיה לקראת המשחק נגד בריטניה, ביום שישי הקרוב בדרייב אין בתל אביב (14:00, שידור ישיר בספורט 5). מי שנעדר מאימון הנבחרת הוא הגארד תמיר בלאט, שסובל ממחלה, ובנבחרת מקווים כי יוכל להתאושש ולעמוד לרשותו של עודד קטש באימון המסכם מחר.

בניגוד לבלאט, המתאזרח ג'ו אלכסנדר, שלא התאמן אתמול בשל מחלה, חזר היום לאימונים והוא יוכל לשחק ביום שישי. המאמן הלאומי יצטרך להכריע עד מחר בשעות הערב האם לרשום את אלכסנדר למשחק בכורה במדים הלאומיים או להמשיך עם ריצ'רד האוול, שעדיין לא חזר לכושרו הטוב בהעפול ירושלים מאז הפציעה במיניסקוס. בנבחרת היו מרוצים מהאימון של האוול אתמול, ונראה שהוא פייבוריט לשני המשחקים נכון לשלב זה.

כאמור, מחר בשעה 19:00 יפרסם קטש את הסגל למשחק בישיבה הטכנית מול נבחרת בריטניה, שנמצאת בארץ עוד מתחילת השבוע. מלבד מתאזרח יצטרך קטש לא לרשום עוד שני שחקנים מהסגל, והם גם לא צפויים לצאת עם הכחולים לבנים בשבת בבוקר למשחק החוץ באסטוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully