וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הצגה לספאנוליס, ניצחונות לצסק"א מוסקבה ופנרבחצ'ה

25 נק' ו-9 אס' של הכוכב הבלתי נגמר סחפו את אולימפיאקוס ל-70:80 על ולנסיה. המוליכה התגיישה לשירות מכבי תל אביב וניצחה 86:93 את באסקוניה, 70:89 קליל לאלופת אירופה על מילאנו

וויל קלייברן, שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
השתלב היטב בבירת רוסיה. וויל קלייברן/GettyImages

אחרי פגרה של שבוע, המחזור ה-23 ביורוליג יצא לדרך היום (חמישי) עם שלושה משחקים. צסק"א מוסקבה החזקה ניצחה 86:93 את באסקוניה, פנרבחצ'ה הביסה 70:89 את מילאנו ואולימפיאקוס ניצחה 70:80 את ולנסיה.

צסק"א מוסקבה - באסקוניה 83:93

האדומים התאוששו מההפסד המפתיע מול ולנסיה במחזור שעבר והכניעו את היריבה הבאסקית. זהו הניצחון ה-18 של צסק"א ביורוליג העונה. המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים ולפני עשר הדקות האחרונות התוצאה הייתה הכי צמודה שיש 71:71. בתחילת הרבע האחרון צסק"א בהנהגת סרחיו רודריגס וקורי היגינס פתחו מבערים ולא השאירו ליריבה שום סיכוי. וויל קלייברן, אקס הפועל חולון, הוביל את הקלעים של המארחת עם 19 נקודות כשרודריגס הוסיף 17 משלו. ויקטור ראד ערך הופעת בכורה חלשה בצסק"א (7 דקות ואפס נקודות). ג'ייסון גרנג'ר היה מעל כולם אצל באסקוניה עם 26 נקודות (6 מ-7 לשלוש).

קוסטאס סלוקאס, שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
קוסטאס סלוקאס בדרך לסל של מילאנו/GettyImages

פנרבחצ'ה - מילאנו 70:89

אלופת אירופה התאוששה מהכישלון בגביע הטורקי ולא התקשתה להביס את הקבוצה של סימונה פיאניג'אני. זהו ניצחון הבית החמישי הרצוף של הטורקים ביורוליג. אחרי רבע ראשון צמוד (20:23 לפנר) החבורה של זליקו אוברדוביץ' טסה ל-13:25 וסגרה את הסיפור. במחצית השניהי התנהל על הפרקט גארבג' טיים ממושך. ג'ייסון תומפסון הוביל את קלעי פנר עם 15 נקודות כשקוסטאס סלוקאס הוסיף 13 ו-6 אסיסטים. ולדימיר מיצוב קלע 19 לזכות מילאנו (6 מ-6 לשתי נקודות). אנדרו גאודלוק שוב היה חלש עם 7 נקודות ב-1 מ-6 משלוש.

אולימפיאקוס - ולנסיה 70:80

לאחר האכזבה בגמר הגביע היווני, התאוששו האדומים מפיראוס וביססו את מעמדם במקום השלישי. ואסיליס ספאנוליס היה נפלא עם 25 נקודות ו-9 אסיסטים, ניקולה מיליוטינוב הוסיף 15. פרננדו סן אמטריו הוליך את המפסידה עם 19.

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. GettyImages
הצגה. ספאנוליס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully