וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס: "נתכונן ברצינות גמורה לגומלין, אסור לקחת סיכונים בצ'מפיונס"

מאמן באיירן מינכן ניסה להוריד את שחקניו לקרקע אחרי ה-0:5 המוחץ על בשיקטאש בשמינית גמר ליגת האלופות. המאמן הטורקי שנול גונש: "סבלנו גם פיזית וגם מנטאלית. היריבה הייתה חזקה מדי"

שחקני באיירן מינכן חוגגים, תומאס מולר. רויטרס
עם שתי רגליים ברבע הגמר/רויטרס

באיירן מינכן הביסה אמש (שלישי) 0:5 את בשיקטאש באליאנץ ארנה במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. תומאס מולר (43 ו-66), קינגסלי קומאן (53) ורוברט לבנדובסקי (79 ו-88) כבשו וסידרו לבווארים כמעט בוודאות את הכרטיס לשלב הבא. דומאגוי וידה מבשיקטאש הורחק בדקה ה-16. חאמס רודריגס נפצע והוחלף כבר במחצית הראשונה על ידי אריאן רובן.

עוד בנושא:
באיירן מינכן הביסה 0:5 את בשיקטאש

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן עם מאטס הומלס. רויטרס
רובן עם הומלס/רויטרס

המספרים

* באיירן מינכן השיגה את הניצחון ה-14 שלה ברציפות בכל המסגרות והשוותה את הרצף הארוך ביותר שלה בכל הזמנים, אותו קבעה ב-1980.

* באיירן ניצחה ב-20 מ-21 המשחקים האחרונים שלה בבית בליגת האלופות, כולל ארבעת המשחקים העונה.

* קינגסלי קומאן כבש שני שערים בשלושת המשחקים האחרונים שלו בליגת האלופות, בדיוק את אותה כמות שכבש ב-15 המשחקים שלפני כן.

* באיירן מינכן לא הפסידו ב-62 המשחקים האחרונים בהם תומאס מולר כבש (59 ניצחונות ו-3 תיקו).

* לתומאס מולר יש 11 שערים בשמינית גמר ליגת האלופות, רק לליאונל מסי (22) וכריסטיאנו רונאלדו (19) יש יותר.

* זו העונה השמינית ברציפות שתומאס מולר כובש שער בשלב נוקאאוט ליגת האלופות, הפעם היחידה בה הוא לא כבש הייתה ב-2009/10, העונה הראשונה שלו בבוגרים של באיירן.

* בשיקטאש ספגה את ההפסד הראשון שלה באירופה אחרי שבעה משחקים ברציפות.

* זו הפעם הראשונה שבשיקטאש לא מצליחה לכבוש במשחק באירופה אחרי 13 כאלה ברציפות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
משחק מצוין של מולר/רויטרס

יוזואה קימיש אמר אחרי המשחק: "זה מצוין שלא הפסקנו לשחק אחרי 0:3 והמשכנו לתקוף ולרצות לכבוש שערים נוספים". תומאס מולר הוסיף: "השגנו ניצחון נהדר הלילה. ברור שהכרטיס האדום שהם ספגו שיחק לטובתנו, אבל כולם היו פנטסטים. השער הראשון שלנו הגיע בדקה מוצלחת ואחר כך כבר היה קצת פחות קשה. המשכנו לדחוף קדימה במלוא הכוח". אריאן רובן לא אהב את העובדה שלא פתח בהרכב וכשנשאל בנושא הוא ענה: "אם אתן לרגשות שלי לדבר, אשב מחר במשרד של בראצו (חסן סליהמידז'יץ') או מר רומניגה. אני חושב ששיחקתי טוב במחצית השנייה. כולם רוצים לשחק בסוג כזה של משחק וזה כואב כשאתה לא משחק". על המשחק הוסיף ההולנדי: "לא היינו טובים מספיק במחצית הראשונה. המאמן דיבר על זה בהפסקה ויצאנו הרבה יותר טובים במחצית השנייה, כפי שהשתקף בתוצאה".

מאמן באיירן יופ היינקס: "אני חושב שראינו שתי מחציות שונות מאוד. במחצית הראשונה לא היה קצב במשחק שלנו, המסירות שלנו לא היו טובות מספיק וזה אפשר לבשיקטאש לתקוף אותנו יותר. השער שלנו לפני המחצית נתן לנו יתרון פסיכולוגי ובמחצית השנייה ראינו באיירן שונה. כבשנו כמה שערים נהדרים ושיחקנו כדורגל טוב. ברור שאני מרוצה מההופעה". המאמן הוסיף: "נתכונן ברצינות גמורה לגומלין. אסור לקחת סיכונים בליגת האלופות".

מאמן בשיקטאש שנול גונש אמר: "היריבה שלנו הייתה טובה מאיתנו. היינו רוצים לשחק טוב יותר ואפילו לנצח, אבל אחרי ההרחקה זה הפך להיות קשה מדי בשבילנו. סבלנו מבחינה פיזית וגם מנטאלית והם ניצלו את זה במחצית השנייה. ניסינו למזער את הנזק ולהתמקד במחצית השנייה, אבל לא הצלחנו. אנחנו קבוצה התקפית, אבל היינו צריכים להתגונן היום. לא הצלחנו לשחק את הכדורגל שלנו כי היריבה הייתה חזקה מדי".

סיכום המשחק בתמונה אחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully