וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: באר שבע הביסה את מכבי רחובות, קרית אתא עלתה לפסגה

הקבוצה של אבנר יאור נכנעה בביתה לאורחת מבירת הנגב 92:71 ואיבדה את המקום הראשון. אליצור קרית אתא העפילה לפסגה לאחר 82:90 על הפועל רמת גן/גבעתיים

עודד שעשוע שחקן מכבי רחובות. דף הפייסבוק של מכבי רחובות, אתר רשמי
איבד את המקום הראשון. עודד שעשוע מרחובות/אתר רשמי, דף הפייסבוק של מכבי רחובות

משחקי המחזור ה-19 בליגה הלאומית נערכו הערב (שלישי). הפתעה גדולה נרשמה כשמכבי רחובות הובסה בביתה על ידי הפועל באר שבע ואיבדה את המקום הראשון בטבלה. מי שטיפסה לפסגה היא אליצור קרית אתא שניצחה את הפועל רמת גן/גבעתיים.

מכבי רחובות - הפועל באר שבע 92:71

ההפסד החמישי לקבוצה של אבנר יאור מפתיחת העונה והשני ברציפות שמוריד את רחובות למקום השני בטבלה. אחרי מחצית ראשונה צמודה (46:49 לאורחים) באר שבע פתחה מבערים וטסה לניצחון. וורן סטורם קלע 18 נקודות לזכות הקבוצה הדרומית וקלט 7 ריבאונדים. אנדל קומברבאץ' ועמית גרשון הוסיפו 15 נקודות משלו. 20 נקודות של אלונזו קולמן לא הספיקו לרחובות.

אליצור קרית אתא - הפועל רמת גן/גבעתיים 82:90

הקבוצה הצפונית השיגה את הניצחון השישי הרצוף שלה בעיקר בזכות רבע שלישי מרשים בו קלעה 28 נקודות לעומת 18 בלבד של היריבה. בעקבות הניצחון קרית אתא טיפסה למקום הראשון בטבלה והיא כעת עם מאזן זהה כמו מכבי רחובות השנייה 5:14. מאליק קוק להט עם 28 נקודות לזכות קרית אתא. 31 נקודות של קלי בידלר (13 מ-18 מהשדה) לא עזרו לאורחת מגוש דן.

מכבי קרית גת - אליצור יבנה 85:93

הקבוצה של רועי חגאי ניצלה את ההפסד של גליל עליון להוד השרון וטיפסה למקום השלישי בטבלה. קרית גת פתחה פער מיריבתה במהלך הרבע הראשון אותו סיימה ביתרון 18:29. ניסיונות קמאבק של יבנה במחצית השנייה של המשחק לא הועילו. קדריק מייז הוביל את קלעי קרית גת עם 21 נקודות כשרוברט רוטברט מצטרף אליו עם ערב של 20 נקודות ו-13 ריבאונדים. ג'רמיין ג'ורדן ניפק 24 נקודות לזכות יבנה.

תוצאות נוספות:
מכבי הוד השרון - גליל עליון 80:87
מכבי רעננה - מכבי קרית מוצקין 69:85
הפועל מגדל העמק - הפועל כפר סבא 80:68
הפועל עפולה - הפועל חיפה 82:83

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully