וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון חמישי ברצף להפועל ראשון לציון, 21:29 על חולון

המחזור ה-17 נפתח עם ניצחון של המוליכה, שהגדילה את הפער בצמרת לחמש נקודות. אבישי סמולר הצטיין עם 10 שערים. ישראל הוגרלה מול נורבגיה, סרביה וסלובניה באליפות אירופה עד גיל 20

שחקן הפועל ראשון לציון אבישי סמולר. קובי אליהו
האדומים לוהטים. סמולר/קובי אליהו

המחזור ה-17 נפתח הערב (שלישי) עם ניצחונה החמישי ברציפות של הפועל ראשון לציון, 21:29 על מ.כ. חולון, במשחק בו האחים עידן ועומרי מימון נפגשו על הקווים לדרבי פרטי. אבישי סמולר הצטיין עם 10 שערים, יוסיפ שאנדרק הוסיף ארבעה משלו והאדומים מעיר היין הגדילו לפחות זמנית את הפער בפסגה לחמש נקודות. ביום שישי יושלם המחזור, כאשר במוקד תפגוש האלופה מכבי ראשון לציון את קרית מוצקין.

נבחרת העתודה של ישראל שובצה בבית ב' של אליפות אירופה עד גיל 20 עם נבחרות נורבגיה, סרביה וסלובניה המארחת. המשחקים ייערכו בין ה-19 ל-29 ביולי. המאמן, אלכסנדר ברקוביץ': "זה אולי לא נראה הבית הכי קשה וזוהר באליפות, ואולי זו הסיבה שבסופו של דבר סלובניה בחרה בו, אבל זה לא משנה עבורנו. אנחנו מגיעים מדרג רביעי כאנדרדוג. אנחנו שמחים לייצג את הכדוריד הישראלי ברמת האיכות הגבוהה באירופה, והמטרה שלנו היא להציג יכולת טובה במשחקים. אנחנו נעשה את ההכנות כמו שצריך, נדע להתמודד מול כל סגנון וניתן את הכל בכל רגע. בסופו של דבר המטרה היא לקדם שחקנים על מנת שיגיעו מוכנים ומנוסים יותר לנבחרת הבוגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully