וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אלכסיס בא כדי לשחק בצ'מפיונס", מונטלה התבדח: "אולי נצטרך להרוג אותו"

מאמני מנצ'סטר יונייטד וסביליה התייחסו לכוכב הצ'יליאני החדש של השדים האדומים לקראת המפגש (ד', 21:45, ספורט 5) בשמינית גמר הצ'מפיונס. פול פוגבה וזלאטן כשירים ביונייטד

שמינית הגמר - משחק 1הסתיים21/02/2018
סביליה
    0:0
      מנצ'סטר יונייטד
      מאמן סביליה וינצ'נזו מונטלה. GettyImages
      חולם על הפתעה. מונטלה/GettyImages

      לראשונה מאז עונת 2013/14 (הודחה מול באיירן מינכן ברבע הגמר), מנצ'סטר יונייטד תשתתף מחר (רביעי) במשחק נוקאאוט בליגת האלופות, כאשר תתארח אצל סביליה למשחק הראשון מבין שניים בשמינית הגמר. אחרי הכישלון בליגה, שם השדים האדומים רחוקים 16 נקודות ממנצ'סטר סיטי ומנסים בעיקר לשמור על המקום השני, ז'וזה מוריניו ינסה לשים בכל זאת תווית של הצלחה על העונה הזו, דרך המפעל בו זכה פעמיים בעבר עם פורטו ואינטר.

      החדשות הטובות מבחינת הפורטוגלי הן החזרה לכשירות של פול פוגבה, שהיה חולה, ושל זלאטן איברהימוביץ' שלא שיחק מאז חג המולד. אריק באי שחזר לפעילות וקיבל דקות נגד האדרספילד בגביע, עשוי לפתוח. גם מרכוס רשפורד ואנדר הררה החלימו והם כשירים. בניגוד להם, מרקוס רוחו, פיל ג'ונס ומרואן פלאיני הפצועים ייעדרו.

      ז'וזה מוריניו אמר לקראת המשחק: "סביליה מאורגנת טוב מבחינה הגנתית. הם עושים הגנה עם כל הקבוצה. מאמנים איטלקים כמו מונטלה יודעים לארגן את הקבוצה שלהם טוב בהיבט ההגנתי. אני חושב שלשתי הקבוצות יש סיכוי לעלות שלב. אבל אני משוכנע שבסיכום שני המשחקים אנחנו יכולים לעשות את זה". הפורטוגלי התייחס לצירופו למועדון של אלכסיס סאנצ'ס ועל הדרך עקץ את האקסית של הצ'יליאני ארסנל. לדברי מוריניו: "אנחנו תמיד שואפים לשחק נגד הקבוצות הטובות ביותר ולהיות בצ'מפיונס. אז באופן טבעי אלכסיס בא אלינו כדי לשחק בצ'מפיונס".

      האנדלוסים, שניצחו בשלושת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות והעפילו לגמר הגביע מול ברצלונה, יופיו בשמינית הגמר בפעם הרביעית ויינסו להעפיל לרבע בפעם הראשונה (הודחו בשמינית ב-2007/08, 2009/10 ובעונה שעברה). הם ייאלצו להסתדר בלי סבסטיאן קורשיה, סימון קיאר ונוליטו, ומגיעים למפגש הכפול כאנדרדוג, אבל מקווים לנצל את יתרון הביתיות: סביליה הפסידה רק פעם אחת העונה בבית ובסך הכל נכנעה שם פעם אחת ב-35 המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

      ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
      יפצה על הכישלון בליגה? מוריניו/רויטרס

      המאמן וינצ'נזו מונטלה החמיא אף הוא ליריבו על הקווים: "מוריניו הוא חלוץ בתחום הטקטיקה בכדורגל. קראתי את הספרים שלו, למדתי את הטקטיקות שלו. הוא ללא ספק מאמן שצריך ללמוד ממנו". מעבר לזה, הוא דיבר על הצורך לעצור את אלכסיס סאנצ'ס: "אולי נהרוג אותו או נרביץ לו או משהו. אני זוכר אותו מבתקופה שלו באיטליה (באודינזה), הוא שיפר מאוד את הסגנון שלו והוא שחקן מצוין במונחים של התקפות מעבר ומציאת שטחים פנויים".

      בעיר קיים חשש מקטטות ברחובות ולא פחות מ-850 שוטרים וסדרנים ישמרו על הסדר באצטדיון וברחובות. בשניים האחרונות אוהדים של סביליה היו מעורבים בכמה תקריות חמורות, וכשאוהדים אנגלים מגיעים בהמוניהם, תמיד יש חשש מהנפיצות של המצב.

      הצעה שאסור לפספס

      התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

      לכתבה המלאה

      הרכבי הקבוצות

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully