וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונסקה: "לא מתכוון להתחפש שוב לגיבור על", דה רוסי: "נוטים לזלזל בשחטאר"

מאמן שחטאר, שהתחפש לזורו אחרי ההעפלה לשמינית גמר הצ'מפיונס, דיבר לקראת המפגש הביתי מול רומא (רביעי, 21:45, ספורט 5 פלוס). מנגד, קפטן רומא נשמע דרוך לקראת שריקת הפתיחה

דניאלה דה רוסי, שחקן רומא. רויטרס
לא פוחד ממזג האוויר. דה רוסי/רויטרס

שחטאר דונייצק תארח מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5 פלוס) את רומא במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. שתי הקבוצות נפגשו באותו מעמד ב-2011 ושחטאר הייתה זו שניצחה בסיכום שני המפגשים 2:6 והמשיכה לשלב הבא. הקבוצה האוקראינית חזרה מפגרת חורף ארוכה של כחודשיים והדבר מעניק יתרון משמעותי לקבוצה מהבירה האיטלקית לקראת ההתמודדות.

מאמן רומא אוסביו די פרנצ'סקו אמר לקראת ההתמודדות: "הרווחנו בצדק את מקומנו בין 16 האחרונות ואנחנו פוגשים את שחטאר שהיא קבוצה עם המון מסורת. יש להם גם יותר ניסיון בשלבים סופיים של מפעלים אירופיים. הסיכוי הוא 50:50 ואנחנו ננסה לחזור עם תוצאה טובה לקראת הגומלין. מה שחיוני הוא שתהייה לנו יותר אמונה בעצמנו הן מבחינת ההתקפה והן מבחינת ההגנה".

הקפטן דניאלה דה רוסי התייחס למזג האוויר הקר באוקראינה ואמר: "זה משהו שאנחנו לוקחים בחשבון, אבל אנחנו נשחק נגד 11 שחקנים ובמגרש שזהה לזה שיש לנו בבית. אם יהיה שלג אז חמש עד עשר הדקות הראשונות יהיו קריטיות כי הזמן שיחק לנו להסתגל. אם השלג היה כזה משמעותי קבוצות אוקראיניות ורוסיות היו זוכות בליגת האלופות בכל שנה. רבים לא מעריכים את שחטאר מספיק וזו טעות כי מדובר בקבוצה שהדיחה את נאפולי במוקדמות".

עוד בנושא
ברצלונה וגרמיו הגיעו לסיכום: ארתור יעבור לקטלאנים בקיץ הקרוב
סרחיו אגוארו הכה אוהד של וויגאן ועלול לספוג הרחקה ממושכת
רובן סמדו נעצר בחשד לתקיפה, כליאה ושוד של אחד משכניו

פאולו פונסקה, מאמן שחטאר דונייצק. רויטרס
די עם התחפושות? פונסקה/רויטרס

מנגד, בשחטאר מאמינים בכוחם לעבור את רומא. זאת למרות שהמשחק יתקיים בחארקוב, בשל המצב הבטחוני המתוח במזרח אוקראינה.

מאמן שחטאר פאולו פונסקה נשמע זהיר מאוד ואמר: "רומא שינתה את שיטת המשחק שלה במשחקים האחרונים. הם מרכזים יותר שחקנים במרכז השדה ואנחנו צריכים להיות מוכנים לכך. מחר יהיה משחק מאוד טקטי שהאוהדים ייהנו ממנו".

פונסקה נשאל האם בכוונתו לבוא מחופש למסיבת העיתונאים שלאחר המשחק במקרה של ניצחון. זאת זכר לכך שלאחר ההפעלה לשמינית הגמר הוא התייצב מול העיתונאים בתלבושת של זורו. הערב אמר פונסקה: "אני לא מתכוון להתחפש לגיבורי על, אבל לא יכול להבטיח כלום. אי אפשר לדעת מה יהיה".

הברזילאי ברנרד שכבש שלושה שערים לזכות האוקראינים בבית המוקדם הוסיף: "עבורי זה אחד המשחקים המשמעותיים ביותר שהיו לי העונה. רומא היא קבוצה נפלאה. יש לה שחקנים טובים מאוד אחרת הם לא היו משחקים שם. אבל אנחנו חייבים לנצל את החולשות של רומא, כי יש לה כאלו".

הרכב משוער של שחטאר דונייצק: אנדריי פיאטוב, בוגדן בוטקו, איבן אורדץ, יארוסלב רקיצקי, איסמאילי, טראס סטפננקו, פרד, מרלוס, טייסון, ברנרד, פקונדו פריירה

הרכב משוער של רומא: אליסון, אלכסנדר קולארוב, פדריקו פאציו, קוסטאס מנולאס, ברונו פרס, דניאלה דה רוסי, קווין סטרוטמן, דייגו פרוטי, רג'א נאינגולן, צ'נגיז אונדר, אדין דז'קו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully