וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הנשיקה הלוהטת של גולש הסקי ובן זוגו

גולש הסקי גאס קנוורת'י התנשק עם בן זוגו על המסלול והפך לאחד הסמלים של האולימפיאדה. וגם: אשתו של אנדריי ארשבין חשדה שהוא מנהל רומן עם דוגמנית ואיימה "לחתוך לה את האצבעות"

אתר רשמי

גולש הסקי גאס קנוורת'י אמנם לא זכה במדליה באולימפיאדה הנערכת בימים אלו בפיונגצ'אנג, אך הוא הפך לאחד הסמלים הכי גדולים של המשחקים. זאת לאחר שנישק את בן זוגו על המסלול רגע לפני תחילת התחרות. הנשיקה צולמה והופצה במהירות רבה לכל רחבי העולם. קנוורתי, הידוע כלוחם למען זכויות הקהילה הגאה צייץ לאחר מכן: "לא ידעתי שהתמונה הזאת צולמה, אבל אני כל כך שמח שזה קרה".

גאס קנוורת'י, גולש סקי. צילום מסך
גאס קנוורת'י והנשיקה הלוהטת/צילום מסך

פערי שפה בספרד

שופט בליגה החמישית בספרד איים להרחיק מהמגרש שחקים אם ידברו ביניהם בשפה הבאסקית. על פי הדיווחים השופט דרש כי השחקנים ישוחחו ביניהם אך ורק בשפה הספרדית תוך כדי המשחק. האירוע התרחש במהלך המפגש בין שתי קבוצות באסקיות - אלגואיבאר ואידיזאבל. השופט נימק את הבקשה החריגה שלו בכך שהוא אינו דובר באסקית והוא מעוניין למנוע מצב בו שחקנים יעליבו אחד את השני בזמן המשחק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ארשבין מסתבך

אנדריי ארשבין מאיים לעזוב מיידית את קייראט אלמטי, זאת אחרי שהרשויות בקזחסטן פתחו בהליכים פליליים נגד אשתו אליסה. האחרונה נאשמת באיומים על הדוגמנית הקזחית אולגה סמיונובה בה חשדה כי מנהלת רומן עם בעלה. ארשבינה פרסמה סרטון בה איימה לחתוך לסמנובה את האצבע. ארשבין אמר בראיון ברוסיה: "אם יכניסו את אליסה לכלא אני עם קזחסטן גמרתי. אם זה יקרה, ארגיש כאילו חתכו לי את הידיים". כשנשאל האם ניהל קשר רומנטי עם הדוגמנית השיב בבלבול: "אני באמת לא זוכר שהיה לי טלפון שלה. אין לי שום מושג. לא זוכר אם התקשרתי אליה אי פעם".

בסרטון הבא: אליסה ארשבין מאיימת

אולגה סמנובה מתוך אינסטגרם. אתר רשמי
עדיין יש לה 10 אצבעות. אולגה סמיונובה/אתר רשמי

כוכבת הפורנו תציל את ויצ'נזה מפירוק?

כוכבנית הפורנו אמנדה פוקס, נחלצת לעזרת ויצ'נזה מהליגה השלישית באיטליה. פוקס שנולדה בפולין ומכונה "ונוס הפולנייה", שמעה על הקשיים הכלכליים הקשים של הקבוצה והציעה לתרום לה 10 אחוז מהמכירות של לוח השנה בו היא מככבת (העלות עומדת על כ-7.5 יורו ליחידה).

פוקס שמבקרת בויצ'נזה בימים אלו, הסבירה: "אני מגיעה באופן קבוע לעיר ויצ'נזה ותמיד מקבלים את פני בצורה נפלאה. אני רוצה לתרום תרומה צנועה כדי לעזור לאוהדים הנהדרים של ויצ'נזה, שמודאגים מעתיד קבוצתם".

מסתבר שהאימונים של הארי קיין כוללים גם אגרוף

נגד הכדורגלן בלייר טארגוט הוגש כתב אישום על שימוש בכרטיס אשראי גנוב של קשיש. על פי כתב האישום, טארגוט בן ה-23 בילה בקזינו והימר על 16 אלף ליש"ט מכרטיס האשראי של פיטר דיקסון, פנסיונר בן 85. טארגוט גדל בווסטהאם ושיחק בכל נבחרת הנערים והנוער של אנגליה. היום הוא משחק סמיידסטון יונייטד מהליגה החמישית.

בלייר טארגוט במדי קובנטרי. GettyImages
בלייר טארגוט/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully