וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מפנטזת: "אפשר לעשות אליפות, בטרנר חובת ההוכחה עלינו"

20.2.2018 / 6:51

בקבוצה היו מרוצים מאוד מה-0:2 על בני יהודה, אך יודעים: "המשחקים הקודמים מול ב"ש ומכבי ת"א היו רעים מאוד". וגם: הייסטר הופתע שסופסל, סילבסטר נכנס לעניינים והתלונה האירונית של אבוקסיס

יוסי ציפקיס

1. "אפשר לעשות אליפות השנה"

בבית"ר ירושלים היו חששות גדולים לפני בני יהודה. העובדה שהמשחק נערך ללא קהל, יחד עם היכולת הרעה באשקלון שבוע קודם לכן והיכולת של בני יהודה לעקוץ נגד הגדולות, גרמו ללחץ רב השבוע. עוד לפני המשחק נתן בני בן זקן הוראות מאוד ברורות לשחקנים: לא מפקירים, שלושה קשרים נשארים באמצע ואפילו שון גולדברג הועדף על פני מרסל הייסטר בשל יכולת הגנתית טובה יותר. "הכי חשוב לא לספוג, אנחנו ניתן את הגול או הגולים שלנו", אמר בן זקן במנהרה בטדי. אמר, וידע.

גם בסיום אמר בן זקן: "ידענו שאנחנו שווים את הגול הזה ואם נהיה שקטים ולא נספוג, את שלנו אנחנו נעשה. זה סוג משחק שמראש אתה יודע שכל מה שאתה רוצה זה לעבור אותו בשלום, וזה מה שעשינו. היינו מאוד ממושמעים, היריבה כמעט לא הגיעה למצבים ועשינו את העבודה שלנו".

בסיום, בחדר ההלבשה, השחקנים כבר החלו לדבר על טרנר בשבוע הבא - המקום השני מול המקום הראשון, וחלק מהסגל לא התבייש לומר: "אנחנו קבוצה חזקה שיכולה לעשות אליפות השנה, אפשר להגיד את זה. אבל עדיין חובת ההוכחה עלינו, שני המשחקים האחרונים שלנו נגד באר שבע ומכבי היו רעים מאוד ונצטרך להביא משהו אחרי לגמרי לטרנר".

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את בני יהודה 0:2
בני בן זקן: "בלי קהל זו סיטואציה לא פשוטה, מגיע שאפו לשחקנים"
ראש בראש: בית"ר הסתדרה בלי וארן, אבוקסיס ימשיך לחכות לוולסקיס

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. ברני ארדוב
שיטת המשחק עבדה מצוין. בן זקן/ברני ארדוב

2. הייסטר הופתע, גולדברג: "מאמין בנו בטרנר"

מרסל הייסטר נראה מופתע מאוד שנותר מחוץ להרכב, מלמל כמה מילים אבל מאוד מאוד נרגע והתיישר. שון גולדברג אמנם תורגל בחלק מהאימון המסכם אך כולם היו משוכנעים שהייסטר הוא זה שיפתח. כך או כך, זה נגמר בניצחון נוסף. גולדברג עצמו אמר בסיום: "קשה לשחק בלי קהל תומך כמו של בית"ר, אבל צריך לדעת להתמודד גם עם זה. בני יהודה קבוצה מצוינת שקשה לתת לה גולים. ידענו מראש שזה משחק שלא ייגמר מהר ונצטרך סבלנות אולי עד סופו כדי להכריע אותו".

על באר שבע בטרנר בשבוע הבא אמר: "אנחנו יודעים ששנתיים הם לא מנוצחים בטרנר וגם לנו זה יהיה קשה. נעשה הכנה, נבוא דרוכים ונקווה להוציא תוצאה טובה. אני מאמין בנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את בני יהודה 0:2

לכתבה המלאה
מרסל הייסטר, בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
כולם היו משוכנעים שיפתח. הייסטר/ברני ארדוב

3. הרצף נמשך, שכטר מצטיין גם בתפקיד המבשל

אי שם בדקה ה-72, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל, ששימש משקיף במשחק, שאל ביציע כמה משחקים בית"ר הבקיעה ברצף. אחרי שענו לו, אמר ברזל: "אז היום ייקטע רצף של..." - אך לא הספיק להשלים את המשפט, וקלאודמיר ביטל אותו. משחק 29 ברציפות עם לפחות שער זכות אחד.

הרצף, אם כך, נמשך, וכך גם העונה הנהדרת של הברזילאי. כבר ארבע שנים שקלאודמיר הוא אחד השחקנים היציבים בליגת העל, אך השנה הוא מקבל את ההכרה הארצית בשל כמות השערים הגבוהה. מי שלא מבקיע בשלושת המשחקים האחרונים אך מוכיח שהוא המנהיג של בית"ר הוא איתי שכטר, שבישל אתמול בפעם השלישית ברציפות את השער החשוב ביותר במשחק. נגד מכבי חיפה בישל לאנתוני וארן את השוויון ונגד אשקלון סידר לחלוץ הלוהט את שער הניצחון. אמש דאג לבשל לקלאודמיר את ה-0:1.

בנוסף, בית"ר מתחילה להרוויח בהתקפה גם את יקוב סילבסטר. בשבוע שעבר באשקלון הוא סחט פנדל, אתמול כבר הבקיע. יחסית לשחקן שלא שיחק שלושה חודשים הוא נכנס מהר מאוד לעניינים. העובדה שסלובקי נוסף הגיע עושה גם לאריק סאבו טוב, בלי קשר לבישול שסיפק לבן ארצו. "בכלל ניסיתי למסור לווארן", הודה סאבו בסיום. כשיש אנרגיות טובות, הרבה דברים מתחברים.

שחקן בית"ר ירושלים, יקוב סילבסטר. ברני ארדוב
נכנס מהר לעניינים. סילבסטר/ברני ארדוב

4. קונטה שוב אכזב

אנטואן קונטה הוחלף אתמול לאחר שלא היה טוב משחק שני ברציפות. בכלל, קונטה השנה לא דומה לשחקן של שנה שעברה וקשה מאוד לסמוך עליו. הוא עובר תקופה אישית לא פשוטה - כל הנושא המשפטי בנוגע לתקיפה בצרפת מסובך ולא נותן לו שקט, וכך גם מספר בעיות משפחתיות שמלוות אותו. בבית"ר ינסו להבין כיצד ניתן לעזור למגן כדי לקבל את השחקן שהוגדר בעונה שעברה כ"דרגה מעל הליגה".

שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה עם שחקן בני יהודה עאיד חבשי. ברני ארדוב
הרבה דברים עוברים עליו. קונטה/ברני ארדוב

5. התלונה האירונית של אבוקסיס

אם יש משהו אחד שגורם לך לחייך במשחקים ללא קהל זה להאזין לקריאות וההערות של השחקנים והמאמנים תוך כדי משחק. לשמוע את שכטר צועק לבני בן זקן אחרי כניסת סילבסטר: "נו, דברו, איך משחקים?" או את יוסי אבוקסיס מתלונן בפני צוות השופטים על כך שקלאודמיר הזיז את הכדור חצי מטר קדימה לפני בעיטת עונשין: "תראו לאן הוא לוקח את הכדור". כן כן, אותו אבוקסיס שבאותו איצטדיון עשה קריירה מלהזיז את הכדור מינימום שני מטר קדימה בכל מצב נייח. אם רק היה אז את הקצף לסימון נקודת הבעיטה, אולי כל הקריירה שלו הייתה נראית אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully