וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: בית"ר הסתדרה בלי וארן, אבוקסיס ימשיך לחכות לוולסקיס

19.2.2018 / 23:20

שני החלוצים לא היו במיטבם באווירה המשעממת, שלא לומר מדכאת, בטדי. הרצף של הלהיט הבית"רי נעצר, אולי כחידוש מצברים לקראת טרנר, בעוד הבצורת של הליטאי נמשכה. המאצ' אפ המסקרן

אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
התקשה. אנתוני וארן (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

אנתוני וארן

על הנייר לפחות, בית"ר ירושלים נאלצת להתמודד עם האיומים הגדולים ביותר על רצף ההבקעות שלה בתוך שני מחזורים רצופים. עוד לפני הנסיעה לטרנר למה שהפך לקרב על הפסגה, היה ברור שאת החבורה העיקשת של אבוקסיס לא יהיה קל לבית"ר להכריע, ועד ההרחקה של קנדיל היא בכלל לא התקרבה. פתאום, מכונת השערים האימתנית שהוא אנתוני וארן לא הצליח בכלל לסכן את השער, סוחט הפנדלים המדופלם איתי שכטר לא התקרב לאזור הרחבה ורק הנשק השלישי של בב"ז - המצבים הנייחים של קלאודמיר - עוד איים לדגדג את מערך שלושת הבלמים שמנגד. האווירה הסטרילית להחריד ששררה בטדי לא שירתה את הרעב והצורך של בית"ר בבלגן, אך למזלה קנדיל החליט לטלטל את העניין בעצמו והעניק לה אפשרות להיחלץ מהערב המדכא הזה עם שלוש נקודות חשובות. אז רצף ההבקעות של בית"ר התארך ל-29 משחקים, אבל הרצף של וארן נעצר על שישה. למעשה, ברוב חלקי המשחק הוא היה בחזקת נעלם על כר הדשא - לא בעט, לא ייצר מצבים לאחרים ואיבד את רוב הכדורים שהגיעו אליו, וגם כאשר הגיע למצב נהדר בדקות הסיום הוא החמיץ בגדול. הלהיט הגדול של הליגה בשבועות האחרונים נדבק הפעם בחולשה של יתר חבריו, ואיכשהו זה נגמר עם שער השדה הראשון של קלאודמיר ועם שער בכורה של סילבסטר. גם בכר ידער - בבית"ר השפנים מתחלפים בכל מחזור, חסר רק לראות איזה מהם יצוץ מהכובע בשבוע הבא.

שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן. ברני ארדוב
יחזור חד לקרב על הפסגה? וארן (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

נריוס ולסקיס

אחרי שהצליח לנצח את בית"ר ירושלים במשחק שלה, המבולגן, בסיבוב הקודם, אבוקסיס קיווה לעשות את זה הפעם במשחק המבוקר והאחראי של בני יהודה. כמובן שהכרטיס האדום פגע קשות בסיכוייו להוביל את הקבוצה שלו לדאבל ראשון על בית"ר מאז עונת 2002/03, אבל גם בלי השטות של קנדיל היה חסר לו אלמנט חשוב - התקפה. לפני שלושה חודשים ולסקיס היה זה שכבש את שער הניצחון של הזהובים ב-2:3, וזה היה רק אחד מחמישה משחקי ליגה רצופים בהם מצא את הרשת. מאז הסתיים הרצף הזה, הליטאי כבש רק שער אחד ב-11 משחקים, גם הוא במשחק בו בני יהודה הודחה מהגביע, ובלעדיו לאבוקסיס יש הרבה פחות סיכוי לעקוץ. ולסקיס דווקא היה קרוב להבקיע שער יתרון מהיר, אך נעצר אצל קליימן, ושם פחות או יותר הסתיימה תרומתו ההתקפית. חוסר הביטחון שלו בלט במהלך ביזארי בו החליט לקפוץ מעל כדור שהגיע אליו על סף הרחבה, עשר שניות אחרי זה הגיעה נגיעת היד של קנדיל והמשחק השתנה לחלוטין. קשה מאוד להאמין שבני יהודה, בדיוק כמו מכבי נתניה, תפספס את בפלייאוף העליון גם אם תפסיד במחזור הבא לקרית שמונה (היחידה שנותר לה סיכוי לעקוף את אחת מהשתיים). בכל מקרה, אבוקסיס יהיה חייב לקבל יותר מוולסקיס כדי שעונה נהדרת לא תסתיים בקול ענות חלושה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ראש בראש

שני החלוצים לא היו במיטבם, אבל ההתקפה הפורייה בליגה הצליחה להתמודד גם בלי הצרפתי. במחזור הבא כל הטופ 4 של הליגה תאבקנה ראש בראש והאוהדים יחזרו ליציעים. וואי וואי וואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully