וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הנשים: רמת חן ניצחה את חולון, בני יהודה ירדה ללאומית

החבורה של שירה העליון גברה 57:62 במשחק הצמרת וסיבכה את הקרב על המקום הראשון. אשדוד ניצחה את רמת השרון 63:79. הקבוצה של עדני דגן נפרדה רשמית מהליגה הבכירה

עדני דגן מאמן מכבי אשדוד. קובי אליהו
לא הצליח להשאיר את בני יהודה בליגה. דגן/קובי אליהו

אחרי ניצחון החוץ של אליצור רמלה אמש 54:73 על הפועל פתח תקוה נמשכו הערב (שני) משחקי הבית העליון של ליגת הנשים. מכבי רמת חן ניצחה את אליצור חולון (57:62) ומכבי אשדוד הכניעה את רמת השרון 63:79. כעת לרמת חן, רמלה ואשדוד יש 35 נקודות כ"א בצמרת הטבלה. בבית התחתון בני יהודה של עדני דגן ירדה סופית לליגת המשנה אחרי שהפסידה 83:74 להפועל ראשון לציון.

הבית העליון

אליצור חולון - מכבי רמת חן 62:57

ניצחון החוץ של רמת חן פותח לחלוטין את המאבק על המקום הראשון. רמת חן עלתה לפער של 12 נקודות במהלך הרבע השלישי, הקבוצה הביתית ניסתה לבצע קאמבק ברבע האחרון, אבל רמת חן הייתה זו שחגגה בסיום. ריינה מונטגומרי הובילה את המנצחות עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים. קריסטל ברדפורד הגיבה עם 18 נקודות משלה ו-16 ריבאונדים עבור חולון.

א.ס. רמת השרון - מכבי אשדוד 79:63

הקבוצה הדרומית שבה מהשרון עם ניצחון חשוב ואיתות כי המאבק על המקום הראשון פתוח לחלוטין. בעקבות ההפסד, רמת השרון רואה את הפיינל פור מתרחק ממנה. במהלך המשחק אשדוד נטלה את ההובלה ברבע השני ולא שמטה אותו עד הסיום. טיפאני ג'קסון הובילה את אשדוד עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים. שיי קליי הגיבה עם 21 ו-13 ריבאונדים לזכות רמת השרון.

הבית התחתון

הפועל ראשון לציון - בני יהודה 74:83

החבורה של עדני דגן הייתה זקוקה לניצחון כדי להמשיך במאבק נגד הירידה, אבל הקבוצה הביתית פשוט הייתה טובה יותר ושלחה את בני יהודה לליגת המשנה לאחר עונה אחת בלבד. סידני קולסון הובילה את ראשון לציון עם 23 נקודות, 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. טרי ג'רוזס הוסיפה 19 ו-9 ריבאונדים. 27 נקודות של טיילור מנואל ב-13 מ-19 מהשדה לא סייעו לבני יהודה.

בני הרצליה - מכבי רעננה 68:74

סיומת טובה יותר של החניכות של גלעד כץ העניק לקבוצה הביתית את הניצחון שלמעשה לא קבע דבר. נגה פלג פלץ הובילה את רשימת הקלעיות ש להרצליה 18 נקודות ב-7 מ-15 מהשדה. הקפטנית ליעד סואץ -קרני שתודיע השבוע על פרישה עלתה מהספסל וקלעה 9 נקודות לזכות הרצליה. ברייה גוס הובילה את קלעיות רעננה עם 23 נקודות ב-8 מ-19 מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully