וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות למ.ס. אשדוד: גדי קינדה ייעדר רק במשך 4-6 שבועות

19.2.2018 / 14:49

הקשר שנפצע באימון, והיה חשש כי גמר את העונה, עבר בדיקת MRI שהעלתה כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועה. המועדון: "אנו נושמים לרווחה. הוא ישוב לסייע לנו בהשגת היעדים עוד העונה"

עריכת וידאו: שניר דבוש

חדשות טובות למ.ס. אשדוד: גדי קינדה ייעדר "רק" במשך 4-6 שבועות, זאת לאחר שהיה חשש רציני מכך שלא יחזור לשחק כלל העונה. הקשר, שנפצע באימון ביום שישי ונעדר ממשחק הניצחון על הפועל עכו, עבר אתמול (ראשון) בדיקת MRI שהעלתה כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועה הצדית של הברך, וצפוי לחזור למגרשים תוך כחודש וחצי. אגב, בשבת הקרובה בכל מקרה לא היה אמור לקחת חלק במשחק מול הפועל רעננה, בשל צבירת כרטיסים צהובים.

המועדון הודיע: "אנחנו נושמים לרווחה. קינדה לא סובל מקרע ברצועה הצולבת ועל פי זמן ההחלמה הצפוי שלו, הוא ישוב לסייע לקבוצה בהשלמת המשימות והשגת היעדים שהציבה לעצמה עוד העונה".

קינדה כבש העונה ארבעה שערי ליגה ובישל עוד חמישה, ואין ספק שהוא אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה מעיר הנמל, שנלחמת על חייה בליגת העל. לצד זה, הוא גדל במחלקת הנוער של אשדוד ומשחק בבוגרים כבר משנת 2011. במהלך העונה הוזכר כמועמד לקבוצות גדולות יותר, כמו הפועל באר שבע, אך כעת ייאלץ להתמקד בהחלמה מהפציעה לפני כל דבר אחר.

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
פחות גרוע משחשבו. קינדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully