וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הקשר הישראלי של סביליה ותשעה אדומים במשחק אחד

ענקית הסושיאל גיימינג הישראלית Playtika הפכה לנותנת החסות של האנדלוסים. שופט בברזיל הרחיק תשעה שחקנים ונאלץ לשרוק לסיום כשאחת הקבוצות נותרה בשישה שחקנים. וגם: האוהד הטוב בעולם

יחסי ציבור

בווידאו: הצגת המדים החדשים של סביליה

אלימות קשה במשחק בברזיל

משחק באחד מהטורנירים המקומיים בברזיל התלקח והתפוצץ אחרי ששחקן הכה מביא כדורים בצורה מכוערת. הכל התחיל אחרי שקומרסיאל עלתה ליתרון נגד אופרריו. מביא הכדורים מאחורי השער חגג ושחקן אופרריו, ג'פרסון רייס, החליט להעניש אותו.

ענקית הסושיאל גיימינג הישראלית Playtika (פלייטיקה) הפכה רשמית לנותנת החסות של סביליה, המדורגת במקום החמישי בטבלת הליגה הספרדית. היום (שני) נערכה מסיבת עיתונאים בה הוצגו המדים החדשים של האנדלוסים עם הלוגו של החברה הישראלית.

שחקני סביליה. יחסי ציבור,
שחקני סביליה עם המדים החדשים/יחסי ציבור

עוד סקנדל עירום באולימפיאדת החורף

גבריאלה פפדאקיס אולימפיאדת החורף. רויטרס
הפטמה חמקה החוצה. גבריאלה פפדאקיס/רויטרס

גבריאלה פפדאקיס, צרפתייה בת 22, לא ציפתה שבסוף התרגיל שלה בהחלקה על הקרח באולימפיאדת החורף כולם ידברו דווקא על סקנדל נוסף ועל מי שהיא מגדירה כ"הסיוט הגדול ביותר" שלה. פפדאקיס הצעירה חשפה בטעות את הפטמה שלה במהלך התרגיל, אך למרות זאת היא ובן זוגה, גיום סיזרון, זכו לתשואות בשל העובדה שהשניים המשיכו בתרגיל למרות ששמו לב לפאדיחה.

לכשסיימה את התרגיל, פפדאקיס כמעט ופרצה בבכי, אבל לאחר מספר שעות סיפרה שזה קורה, וכל עוד הסיכוי שלה לזכות במדליה עדיין קיים, היא לא צריכה לחשוב על דברים אחרים: "זה סוג של סיוט לכל מי שעוסק בתחום הזה", היא סיפרה, והמשיכה: "לא הייתה לי ברירה אלא להמשיך בתרגיל, ואני שמחה שזה מה שעשינו. אני גאה בנו על כך, ההופעה הייתה נהדרת".

הזוג נאלץ לקבל 'קנס' בעקבות התקרית ואיבד נקודות, ועל כך אמר בן הזוג סיזרון: "זה מתסכל. זאת בסך הכל בעיה בחליפה, דבר כל כך שולי, ועל זה איבדנו נקודות".

המשחק הסוער של השנה

משחק בברזיל בין ויטוריה לבאהיה הופסק לאחר שלא פחות מתשעה שחקנים ספגו כרטיס אדום. הכל החל בדקה ה-50, כשוויניסיוס האורח איזן ל-1:1 בפנדל וחגג בהתרסה מול אוהדי ויטוריה. השוער המקומי פרננדו מיגל מיהר להתעמת עם הכובש ויצר מהומה גדולה על המגרש שהסתיימה בשליפת שבעה כרטיסים אדומים, כולל לאחד המחליפים שהשתתף בקטטה. המשחק חודש לאחר מכן אך כששני שחקנים נוספים של ויטוריה הורחקו בהמשך, והותירו אותה בשישה שחקנים, השופט שרק לסיום מוקדם של המשחק.

האוהד הטוב בעולם

קבלו אותו: זה האוהד היחיד של ווית'האם טאון מהליגה ה-13 באנגליה שהגיע למשחק החוץ נגד גרייס אתלטיק, ולמרות שקבוצתו האהובה הובסה 4:1, הוא לא הפסיק לשיר, לקפוץ ולעודד. תייגו אוהד שרוף אמיתי שמסוגל לעשות דבר כזה

פלורן סינמה פונגול עושה חיים בתאילנד

באנגליה כבר הספידו (בצחוק כמובן) את פיטר קראוץ' לאור התמונה הזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully