וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: רוצ'דייל כפתה על טוטנהאם משחק חוזר עם 2:2 דרמטי

נועלת טבלת הליגה השלישית סידרה לעצמה ביקור בוומבלי עם שוויון מדהים של המחליף סטיבן דייויס בדקה ה-93. לוקאס מורה פתח לראשונה וכבש (59), הארי קיין נכנס והפך בפנדל (88)

סטיבן דייויס שחקן רוצ'דייל חוגג (משמאל). רויטרס
רץ כל הדרך לוומבלי. סטיבן דייויס חוגג/רויטרס

כמו בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי, גם בשמינית הגמר נגררה טוטנהאם למשחק חוזר. זה קרה הערב (ראשון) בצורה דרמטית במיוחד, כאשר רוצ'דייל, נועלת טבלת הליגה השלישית, כפתה שוויון דרמטי בדקה ה-93 וסידרה לעצמה ביקור יוקרתי בוומבלי. 2:2 שני ברציפות לטוטנהאם, רק שהפעם לא מדובר בשמינית גמר ליגת האלופות והיריבה היא ממש לא יובנטוס. המנצחת במפגש הזה תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין שפילד וונסדי לסוונסי (0:0 במשחק הראשון בשפילד).

לוקאס מורה שחקן טוטנהאם חוגג שער בכורה. רויטרס
שער ראשון באנגליה. לוקאס מורה/רויטרס

מאוריסיו פוצ'טינו החליף את כל 11 השחקנים שפתחו ב-2:2 המרשים מול יובנטוס באיטליה, והעניק בין היתר הופעת בכורה בהרכב ללוקאס מורה. הברזילאי היה גם האיש שהחזיר את התרנגולים לעניינים, כשקיבל כדור בדקה ה-59 ממוסא סיסוקו ובעט בשמאל אל הרשת. זה קרה כאמור אחרי שטוטנהאם נקלעה לפיגור בדקה ה-45: רוצ'דייל יצאה למתפרצת נהדרת והקפטן איאן הנדרסון הרשית מתוך הרחבה. כניסתם של אריק לאמלה, דלה עלי והארי קיין הפכה את טוטנהאם למסוכנת יותר, וקיין הפך עם פנדל בדקה ה-88, אבל הפינאלה היה שייך למארחת הקטנה. רוצ'דייל שלחה שבעה שחקנים לרחבה, ואחד מהם, המחליף סטיבן דייויס בן ה-30, ירה עם כל הלב אל הרשת בדקה ה-93.

משחקי רבע הגמר, כפי שנקבעו בהגרלה אמש (ייערכו ב-16 במרץ):

מנצ'סטר יונייטד - ברייטון
לסטר סיטי - צ'לסי
וויגאן/מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון
שפילד וונסדיי/סוונסי - רוצ'דייל/טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully