וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מרקו רויס כבש, דורטמונד שנייה אחרי 0:1 על מנשנגלדבאך

הכוכב המתקאמבק כבש שער ראשון העונה דווקא מול האקסית והעניק לקבוצתו ניצחון ליגה שלישי ברציפות, בדרך חזרה למקום השני. שטוטגרט עם ניצחון חוץ ראשון העונה - 0:1 באוגסבורג

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
לא התחשב באקסית. מרקו רויס/GettyImages

המחזור ה-23 בגרמניה הגיע היום (ראשון) לסיומו כאשר מרקו רויס העניק לבורוסיה דורטמונד 0:1 בחוץ על בורוסיה מנשנגלדבאך. עוד קודם לכן השיגה שטוטגרט ניצחון חשוב מאוד, 0:1 על אוגסבורג בחוץ.

seperator

בורוסיה מנשנגדלבאך - בורוסיה דורטמונד 1:0

הפסד רביעי רצוף ללא הבקעה לגלדבאך, אבל הפעם מי שהנחיל לה אותו הוא האקס מרקו רויס, שחוזר בהדרגה לעניינים וחגג דווקא מול קבוצתו לשעבר את שערו הראשון מאז הצמד במחזור הסיום של העונה שעברה. רויס, שכבש בשישה מתוך שמונת משחקי הליגה האחרונים בהם פתח, עלה לראשונה יחד עם מריו גצה ואנדרה שורלה בהרכב, והאחרון גם מצא אותו בדקה ה-32 בצד ימין של הרחבה, משם רויס שלח כדור קשתי ומפתיע אל הרשת של יאן זומר. ניצחון שלישי ברציפות לדורטמונד, שחזרה למקום השני למרות משחק ראשון בו מישי בטשואיי לא כובש מאז הצטרף אליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני שטוטגרט מריו גומז, אריק תומי חוגגים. AP
שער שני מאז החזרה הביתה. מריו גומז חוגג עם אריק תומי/AP

אוגסבורג - שטוטגרט 1:0

ניצחון חוץ ראשון העונה לקבוצה של האנס וולף, אחרי שעד כה צברה רק שתי נקודות מ-11 משחקים מחוץ לביתה, והיא השיבה לעצמה את פער ארבע הנקודות ממיינץ ומהקו האדום עם משחק שלישי ברצף ללא הפסד. כעת, בנבנטו האיטלקית נותרה הקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות באירופה שלא ניצחה בחוץ העונה. בדקה ה-27, בעיטה חופשית של אריק תומי נעצרה בחומה וחזרה למריו גומז, שבעט פנימה את שערו השני במדי שטוטגרט והעניק לה שלוש נקודות יקרות. עבור המארחת, זהו הפסד שני ברציפות, אחרי ששער שכבש מיכאל גרגוריץ' בדקה ה-38 נפסל בגלל נבדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully