וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל: ברצלונה זכתה בגביע הספרדי עם 90:92 מול ריאל מדריד

לראשונה אחרי חמש שנים הצליחה בארסה לזכות בגביע עם ניצחון גדול מול היריבה המושבעת, פאו ריבאס קלע 21, אנטה טומיץ' תרם 17. באיירן זכתה בגביע הגרמני, אנאדולו בטורקי וז'לגיריס בליטאי

אתר רשמי

לראשונה אחרי חמש שנים הצליחה ברצלונה לזכות הערב (ראשון) בגביע הספרדי בכדורסל. הקטלאנים, שנראו רע מאוד העונה עד שסבטיסלב פשיץ' הוותיק חזר אליהם והצליח לייצב את השורות בשבועות האחרונים, עשו את זה בצורה המתוקה ביותר שיכולה להיות מבחינתם עם 90:92 מול היריבה הגדולה ריאל מדריד. בארסה הובילה כבר בפער משמעותי, אבל רבע אחרון של 25:38 כמעט סידר לריאל קאמבק מהאגדות, אבל רק כמעט. הקבוצה של פאבלו לאסו הפסידה את הגביע לראשונה אחרי ארבע זכיות ברציפות.

פאו ריבאס הוביל את קלעי ברצלונה עם 21 נקודות (6 מ-8 מהשדה), אנטה טומיץ' קלע 17 וקלט 5 ריבאונדים, ראקים סנדרס קלע 12, אדם האנגה הוסיף 12 משלו ותומא הרטל סיים עם 8 נקודות ו-7 אסיסטים. את ריאל הוביל ג'ייסי קארול עם 18 נקודות (4 מ-7 לשלוש), טריי תומפקינס קלע 17 כולל שלשה חשובה לקראת הסיום, רודי פרננדס קלע 14 כמו פאקונדו קמפאצו ולוקה דונצ'יץ', שגם תרם 5 ריבאונדים.

אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
טומיץ' ובארסה עם ניצחון מתוק במיוחד/GettyImages

סוף שבוע הגביעים ברחבי אירופה נמשך היום (ראשון) עם הגמר הגרמני. באיירן מינכן הצליחה לזכות בתואר ראשון אחרי ארבע שנים ובגביע הראשון מאז 1968 בגלגול הקודם של המועדון. הבווארים עשו את זה עם 75:80 מול אלבה ברלין בתום גמר מותח וצמוד מאוד לכל אורכו.

ג'ארד קנינגהאם להט אצל המנצחת עם 28 נקודות (7 מ-13 מהשדה ו-12 מ-14 מהקו), רג'י רדינג קלע 13 וקלט 5 ריבאונדים, ולדימיר לוצ'יץ' שחוזר מפציעה ארוכה קלע 12, בריידון הובס תרם 9 נקודות ודנילו בארתל קלע 6 וקלט 6 ריבאונדים. את אלבה ברלין הוביל לוק סיקמה, הבן של ג'ק האגדי, עם 14 נקודות (4 מ-8 לשלוש), בוגדן ראדוסבלייביץ' תרם 12, פייטון סיבה קלע 11 ומסר 7 אסיסטים, סטפן פנו הצעיר קלע 8.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בריידון הובס שחקן באיירן מינכן בכדורסל. GettyImages
כמה שבבאיירן התגעגעו לזכייה בתואר. הובס/GettyImages

אנאדולו אפס, שיאנית הזכיות באליפויות ובגביעים בטורקיה, הצליחה לזכות בגביע המקומי בפעם ה-11 בתולדותיה והראשונה מאז 2014/15. ג'די עוסמאן ניצל את פגרת האולסטאר ב-NBA כדי להגיע לצפות בקבוצתו לשעבר וראה אותה מנצחת 61:78 את טופאש בתום משחק די חד צדדי. קרונוסלב סימון בלט עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים, אריק מקולום קלע 23 ובריאנט דאנסטון קבע דאבל-דאבל של 13 נקודות ו-10 ריבאונדים. טוני קרוקר, ששיחק בהפועל חולון ב-2014/15, הוביל את המפסידה עם 11 נקודות.

גם בליטא חילקו הערב את התואר, בו זכתה ז'לגיריס קובנה בפעם השנייה ברציפות והשביעית בתולדותיה אחרי שהביסה 62:81 רת ריטאס וילנה. שבוע בלבד לאחר שנכנעו מול אותה קבוצה במשחק צמרת בליגה, שחקניו של שאראס סיפקו מחצית שנייה גדולה (27:48) בדרך לחגיגות בסיום. אדגר אולנובאס קלע 21 נקודות וקטף שמונה ריבאונדים, ארון ווייט תרם 14 נקודות וקווין פאנגוס הוסיף 11 וחילק שבעה אסיסטים.

* בסרביה, זכתה פרטיזן בלגרד בגביע לאחר שניצחה את הכוכב האדום בלגרד 75:81.

מאמן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקביצ'יוס. GettyImages
שאראס ממשיך לחגוג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully