וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר זכה בטורניר רוטרדם עם 2:6, 2:6 מול גריגור דימיטרוב

השוויצרי נזקק ל-56 דקות בלבד על מנת לסגור טורניר מוצלח ולשפר את מאזן הראש בראש מול החמישי בעולם ל-0:7. פטרה קביטובה זכתה בטורניר דוחא ותחזור לטופ 10 העולמי לראשונה מ-2016

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
56 דקות הספיקו לו. פדרר/רויטרס

לראשונה זה למעלה מחמש שנים יחזור מחר (שני) רוג'ר פדרר רשמית אל המקום הראשון בעולם. בינתיים הוא גם הספיק לחגוג את התואר ה-97 בקריירה שלו והשני השני אחרי שכמובן הניף את הגביע גם באליפות אוסטרליה הפתוחה. הפנומן השוויצרי זכה בטורניר רוטרדם מסבב ה-ATP 500 בפעם השלישית בקריירה שלו עם 2:6, 2:6 קל מאוד מול גריגור דימיטרוב הבולגרי, שדורג שני בטורניר וחמישי בעולם. פדרר שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול הבולגרי ל-0:7 כשבאופן כללי לדימיטרוב יש מאזן רע מאוד מול "ארבעת" הגדולים: מול רפאל נדאל הוא עומד על 10:1, נגד נובאק דג'וקוביץ' זה 6:1 ולאנדי מארי הוא הפסיד 8 פעמים ב-11 מפגשים. בסך הכול, המאזן שלו מול פדרר, נדאל, דג'וקוביץ' ומארי עומד על 31:5.

פדרר פתח מצוין את המשחק ושבר במצב של 2:2. הוא שמר על ההגשות שלו לאורך כל המערכה ואפילו הוסיף שבירה כדי לסגור סיפור עם 2:6 בתוך 25 דקות בלבד. את המערכה השנייה פתח פדרר עם שבירה כבר במשחקון הראשון, המשיך לשמור על ההגשות שלו בצורה נינוחה מאוד והוסיף שבירה נוספת כדי לנצח 2:6 גם במערכה הזו בדרך לזכייה במערכה, במשחק בתוך 56 דקות ובטורניר כולו. כך עולים למקום הראשון בעולם, עם הרבה סטייל.

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
דוהרת. פטרה קביטובה/רויטרס

פטרה קביטובה ממשיכה להיראות נפלא והערב היא זכתה בטורניר דוחא אחרי 6:3, 3:6, 4:6 על גרבינייה מוגורוסה בגמר. זה היה הניצחון ה-13 ברציפות של הצ'כית (כולל שניים בפדרציה) והתואר השני שלה ברציפות, אחרי שהניפה את הגביע גם בסנט פטרסבורג. זוהי הפעם הראשונה שקביטובה זוכה בשני תארים בק-טו-בק מאז 2011, ובזכותם תחזור לטופ 10 בדירוג העולמי בפעם הראשונה משנת 2016.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דומיניק תים טניסאי אוסטרי. GettyImages
תואר ראשון אחרי קרוב לשנה. תים/GettyImages

דומיניק תים פתח את עונת החימר הדרום אמריקאית בצורה מושלמת. האוסטרי בן ה-24, המדורג שישי בעולם, זכה בטורניר בואנוס איירס מסבב ה-ATP 250 אחרי שניצח בגמר 2:6, 4:6 את אליאז' בדנה (51), שחזר לייצג את סלובניה אחרי שייצג את בריטניה בעבר. תים נזקק לשעה וחצי על מנת להשלים טורניר נהדר מבחינתו במהלכו לא הפסיד אפילו מערכה אחת ושיפר את מאזנו בטורניר הספציפי הזה ל-0:9 אחרי שזכה בתואר גם ב-2009. בסך הכול זהו תואר ATP תשיעי בקריירה של האוסטרי וראשון אחרי קרוב לשנה. תים הפך לטניסאי השלישי ב-30 השנה האחרונות שזוכה לפחות פעמיים בטורניר בבירת ארגנטינה, קדמו לו דויד פרר (2012 עד 2014) וקרלוס מויה (1995, 2003 ו-2006).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully