וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל כפר סבא ומכבי אחי נצרת נפרדו ב-0:0

הכפר סבאים לא הצליחו לחזור למקום השני בעילוט, וירדו למקום הרביעי בטבלה. מי שתפסה את מקומם במקום השלישי היא בית"ר תל אביב רמלה, שניצחה 0:2 את הפועל נצרת עילית. הפועל קטמון גברה 0:1 על עירוני נשר

מחזור 23מחצית19/02/2018
מכבי אחי נצרת
    0
      הפועל כפר-סבא
      ריימונדאס ז'וטאוטאס מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
      מתי הוא יראה ניצחון ראשון? ריימונדס ז'וטאוטאס/מגד גוזני

      לראשונה מ-2012 הליגה הלאומית סיפקה לנו ארבעה משחקים שהסתיימו ב-0:0 במחזור אחד. כמו כן, זו גם פעם ראשונה להפועל כפר סבא, שמהמחזור השני הצליחה לסיים כל מחזור במקום הראשון או השני, אך את הנוכחי, ה-23, היא מסיימת ברביעי אחרי 0:0 בחוץ עם מכבי אחי נצרת. במשחקים נוספים הפועל קטמון ניצחה 0:1 בנשר ובית"ר תל אביב רמלה ניצחה 0:2 בביתה את הפועל נצרת עילית.

      מכבי אחי נצרת - הפועל כפר סבא 0:0

      משחק הצמרת הלוהט הבטיח הרבה, אבל קיים מעט. הפועל כפר סבא רושמת שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון אך למרות זאת, היא במרחק שתי נקודות בלבד מהפועל ראשון לציון שנמצאת במקום השני. גם אחי נצרת ממשיכה ברצף שלילי משלה: היא לא ניצחה בביתה כבר שמונה משחקים, אך לפחות קטעה רצף של שלושה הפסדים ביתיים רצופים. גם היא עדיין בעניינים, ורצף טוב עשוי לשים אותה בעמדה טובה לעליית ליגה, כשהיא רחוקה חמש נקודות בלבד מהמקום השני.

      עירוני נשר - הפועל קטמון 1:0

      שלושה הפסדים רצופים הלחיצו את הירושלמים, שלקחו את הזמן כשהתארחו אצל הקבוצה החלשה בליגה. זה לקח לאורחים שעה, אבל בדקה ה-60 ג'ורג' אקפביו, שחזר מפציעה של יותר מחודש, כבש מקרוב אחרי כדור קרן של אבירם ברוכיאן כדי להעניק לקטמון עלייה למקום השישי בטבלה, כשבמאזנה 37 נקודות, שלוש נקודות פחות מראשון לציון שנמצאת במקום השני. נועלת הטבלה לא כבשה כבר 720 דקות והמאמן עידן בר און טרם חזה בקבוצתו כובשת.

      בית"ר תל אביב רמלה - הפועל נצרת עילית 0:2

      לא ברור עד כמה ברמלה חושקים בכרטיס השני לליגת העל, אך אחרי שהשלימה ניצחון רביעי ברציפות, הקבוצה של זיו אריה נמצאת חזק בתמונה. היא נמצאת במרחק נקודה אחת בלבד מהמקום השני הודות לצמד שערים של יוג'ין אנסה (50, 94). נצרת עילית תתאכזב מהעובדה שהמארחים קטעו להם רצף של שלושה ניצחונות רצופים, וינסו לחזור לנצח במחזור הבא.

      מהלך המשחק

      1

      שלושת המשחקים יצאו לדרך

      45

      שלושת המשחקים הגיעו להפסקה עם תוצאה זהה - 0:0

      46

      המחצית השנייה יצאה לדרך

      50

      שער! כדור ראשון ברשת לערב זה. בית"ר תל אביב רמלה עלתה ל-0:1 על הפועל נצרת עילית הודות לשער של יוג'ין אנסה

      60

      שער! זה לקח לה שעה, אבל הפועל קטמון עלתה ל-0:1 על עירוני נשר החלשה. ג'ורג' אקפביו שחזר מפציעה כבש מקרוב

      חזר לעניינים וכבש. ג'ורג' אקפביו (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב
      90

      סיום בכל המגרשים: מכבי אחי נצרת והפועל כפר סבא נפרדו ב-0:0 במשחק המרכזי. הפועל קטמון גברה על עירוני נשר 0:1 ובית"ר תל אביב רמלה גם כן 0:1 על הפועל נצרת עילית

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully