וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דאבור כבש בניצחון זלצבורג, הרוש שמר על שער נקי

החלוץ עלה מהספסל (64), ובתוספת הזמן כבש בפנדל את שערו ה-14 בליגה וקבע 0:4 על סט. פולטן. אנורתוזיס של השוער ושל רוני לוי הביסה 0:4 את ארמיס, 67 דקות לטל בן חיים בניצחון ספרטה

תקציר ניצחונה של אנורתוזיס

אחרי שסגר 90 דקות במשחקה של רד בול זלצבורג מול ריאל סוסיאדד בליגה האירופית, מונס דאבור זכה הערב (ראשון) למנוחה ונכנס רק בדקה ה-64 מול סט. פולטן במסגרת המחזור ה-23 באוסטריה. זה לא הפריע לו לנעוץ את המסמר האחרון בארון של נועלת הטבלה ולקבוע 0:4 בפנדל, עם שער הליגה ה-14 שלו העונה. הוא מוביל את טבלת המבקיעים באוסטריה וזלצבורג מחזיקה כבר ביתרון של שבע נקודות על פני המקום השני.

* טל בן חיים פתח בהרכבה של ספרטה פראג ושיחק 67 דקות בניצחון הביתי 0:2 על סלובן ליברץ, עם חזרתה של הליגה הצ'כית מפגרת החורף. ניקולאה סטנצ'ו, האיש ששבר את השיא של הישראלי והפך לרכש היקר בתולדות הליגה הצ'כית, כבש בדקה החמישית של הבכורה שלו וגם גולור קאנגה חגג עם שער בבכורה, בפנדל בתוספת הזמן. ספרטה רביעית עם 31 נקודות, מרחק 16 מהמוליכה ויקטוריה פלזן.

* אריאל הרוש שמר על רשת נקייה בפעם ה-11 העונה בליגה הקפריסאית, כשקבוצתו אנורתוזיס פמגוסטה הביסה 0:4 בבית את ארמיס במחזור ה-25. הקבוצה אותה מאמן רוני לוי עלתה למקום השלישי עם 53 נקודות, מרחק שבע מהמוליכה אפואל ניקוסיה. רובן ראיוס, אקס מכבי חיפה, כיכב עם צמד בדקות 19 ו-70 וגם מיכאל ג'וריש הסלובקי כבש צמד משלו (42 ו-59).

* סלטיק, ללא ניר ביטון הפצוע, סיימה ב-0:0 בבית מול סט. ג'ונסטון ויתרונה בפסגת הליגה הסקוטית עומד על תשע נקודות.

* אמיר בן שמעון לא נכלל בסגל של סניצה הסלובקית, שהפסידה 2:0 בבית לדונייסקה סטרדה.

שחקן זלצבורג מונס דאבור. רויטרס
ממשיך להפציץ. דאבור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully