וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: ליאון ביילי עשוי לקבל זימון לנבחרת

שחקן הכנף של לברקוזן דחה את ג'מייקה כמה פעמים כדי שיוכל לשחק בנבחרת גדולה. סבו וסבתו מחזיקים בדרכונים בריטיים והוא יוכל לייצג את אנגליה. סאות'גייט עוקב לקראת המונדיאל

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ברצלונה אמש

לפי "מירור", ליאון ביילי מבאייר לברקוזן עשוי לשחק בנבחרת אנגליה ולהיות חלק מהסגל שלה כבר במונדיאל בקיץ הקרוב. ביילי בן ה-20 אמנם נולד בג'מייקה, אבל לסבו וסבתו יש דרכונים בריטיים ולאחרונה התברר שהוא יהיה רשאי לקבל אזרחות בריטית משלו ולשחק בנבחרת שלושת האריות.

ביילי נחשב לאחד משחקני הכנף המבטיחים באירופה והוא כבר מבוקש בכמה מהקבוצות הבכירות והעשירות ביבשת. העונה הוא כבר הספיק לכבוש 9 שערים ולבשל 5 נוספים בבונדסליגה. על פי הדיווח, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם, צ'לסי ואחרות הן לא היחידות שעוקבות אחריו - גם בנבחרת אנגליה עושים זאת.

ביילי שיחק פעם אחת בנבחרת ג'מייקה עד גיל 23, אבל מבחינת פיפ"א זה לא ימנע ממנו להופיע בנבחרת בוגרת אחרת. מאמן נבחרת ג'מייקה, ווינפריד שאפר, ניסה להזמין אותו כמה פעמים, אבל נתקל בסירוב מצד אביו החורג של ביילי, שמנהל את הקריירה של השחקן ביד רמה.

על פי "מירור", ביילי בילה מספיק זמן בגנק הבלגית כדי לקבל דרכון מקומי והוא גם זכאי לאזרחות מלטזית. אבל מי שהוגדר ש"מקורב לשחקן" בצהובון הבריטי, אמר ש"לליאון יהיה מאוד קשה לסרב לזימון לנבחרת אנגליה". בנבחרת אנגליה כבר משחק יליד ג'מייקה אחד - ראחים סטרלינג - לו יחסים טובים מאוד עם ביילי.

שחקן באיירן לברקוזן, ליאון ביילי. GettyImages
לא רק קבוצות נאבקות עליו, גם נבחרות. ביילי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully