וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: ז'וזה מוריניו מבקר את VAR אחרי עוד שערורייה

שער של השדים האדומים נפסל בגלל נבדל במשחק הגביע מול האדרספילד, צילומי הטלוויזיה הראו קווים עקומים שבחנו את ההחלטה. חואן מאטה: "הרגשתי מטופש", מוריניו מבקר

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ולנסיה על מלאגה מאתמול

VAR, המערכת הטלוויזיונית הטכנולוגית שאמורה לעזור לשופטים, עוררה אתמול (שבת) שערורייה נוספת בכדורגל האנגלי במהלך הניצחון של מנצ'סטר יונייטד בגביע על האדרספילד (0:2). הכל החל כשחואן מאטה כבש, והשופט קווין פרנד ניגש ל-VAR על מנת לבדוק אם הספרדי היה בעמדת נבדל כשקיבל את המסירה.

השופט החליט לבטל את השער וחואן מאטה נראה המום, אבל מי שבאמת נדהמו היו הצופים בבית, שקיבלו על המסך תמונה שמנסה להמחיש את קו ההגנה האחרון. על פי הצילומים בשידור, הקו נראה עקום מאוד, ובהחלט לא מייצג. "זה מגוחך ומביש", קרא הפרשן בשידור רובי סבאג'. עם זאת, בהמשך נראה הצילום האמיתי שבהם השתמשו השופטים, ובהם הקווים אכן ישרים ומקבילים.

"זה מדהים כשהאמת מתגלה", אמר מוריניו על VAR, "אבל לפעמים יהיו בעיות כמו שקרו היום, כשפועלים נגד הפרוטוקול. על פי החוקה מתקבלת החלטות כשהן 'ברורות וחד משמעיות', ואנחנו יודעים שזה לא היה 'ברור וחד משמעי', אבל אנחנו גם יודעים שזה עדיין ניסוי וצריכים לקבל את זה, אבל אני גם מדבר עכשיו אחרי שניצחתי 0:2. הם צריכים לדבר מהדברים הרעים ולהפוך את זה למושלם".

חואן מאטה, שהשער שלו נפסל, סיפר: "כמו תמיד חגגתי אחרי שער, אבל אז ראתי את השופט מדבר עם מישהו, ואתה מרגיש מטופש כשהשער שלך נפסל. אני חושב ש-VAR זה טוב לכדורגל ויהפוך אותו להוגן יותר, אבל הפעם זו לא הייתה החלטה ברורה". מאמן האדרספילד דויד ואגנר טוען כי "נכון, הפעם VAR היה לטובתנו, אבל מבחינתי זה הורג את האמוציות של המשחק. אני לא אוהב את זה".

עוד ביונייטד: פול פוגבה החולה בספק למשחק שמינית גמר ליגת האלופות מול סביליה ביום רביעי, כך הודה מאמן הקבוצה ז'וזה מוריניו, שגם אתמול נאלץ להסתדר בלי הקשר הצרפתי. מוריניו, שבתחילת השבוע כינה את הדיווחים על עימות בינו לבין פוגבה כ"שקרים גדולים", סיפר אתמול ש"ביום שישי הייתה לנו הכנה טקטית טובה, אבל אז הייתי צריך להכין קבוצה חדשה, ומייקל קאריק החליף את פול... נחכה ונאה מה יהיה איתו". גם אנדר הררה בספק בגלל בעיות בירך, בעוד מרואן פלאיני ייעדר בוודאות.

חואן מאטה בנבדל על פי צילומי הטלוויזיה. אתר רשמי
זה מה שצופי הטלוויזיה ראו/אתר רשמי
צילום מסך: חואן מאטה בנבדל על פי צילומי הטלוויזיה. אתר רשמי
וזו התמונה שראו השופטים/אתר רשמי

בהגרלת רבע הגמר: לסטר נגד צ'לסי

אגב, אתמול כבר נערכה הגרלת רבע הגמר שבה נקבע כי ברייטון של בירם כיאל ותומר חמד תתארח באולד טראפורד בשלב הבא, בקרב על מקום בחצי הגמר.

משחקי רבע הגמר:

שפילד וונסדיי/סוונסי - רוצ'דייל/טוטנהאם
מנצ'סטר יונייטד - ברייטון
לסטר - צ'לסי
וויגן/מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully