וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטרדם: רוג'ר פדרר עלה לגמר, ישחק מול גריגור דימיטרוב

השוויצרי ניצח 3:6, 6:7 (3) את אנדראס ספי ויפגוש את הבולגרי, שהוביל 3:6, 1:0 מול דויד גופן שנאלץ לפרוש. דוחא: פטרה קביטובה ניצחה 6:3, 6:7 (3), 5:7 את קרוליין ווזניאקי ועלתה לגמר

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
POJD! קביטובה/רויטרס

רוג'ר פדרר, שהבטיח את עלייתו אל המקום הראשון בעולם אחרי שניצח את רובין האסה ברבע הגמר, הצליח לעלות היום (שבת) אל גמר טורניר רוטרדם מסבב ה-ATP 500. השוויצרי האגדי עשה את זה עם 3:6, 6:7 (3) מול אנדראס ספי האיטלקי (81), שהשלים טורניר נהדר מבחינתו אחרי שהודח במוקדמות ועלה אל ההגרלה הראשית כלאקי לוזר. פדרר נזקק לשעה ועוד 24 דקות כדי להשלים את העבודה במשחק בו הגיש 9 אייסים. פדרר יפגוש בגמר את גריגור דימיטרוב (5). הבולגרי הוביל 3:6, 1:0 מול דויד גופן הבלגי (7), שנאלץ לפרוש אחרי שניסה לחבוט וולי ופגע בטעות בעינו. הוא סבל מכאבים ולא יכול היה להמשיך. בגמר מחכה גרישה למנצח בין רוג'ר פדרר לאנדראס ספי.

קרוליין ווזניאקי, המדורגת 1 בעולם, הודחה היום (שבת) מטורניר דוחא מסבב הפרמייר בחצי הגמר. הדנית בת ה-27, שזכתה השנה באליפות אוסטרליה, הפסידה 3:6, 7:6 (3), 7:5 לפטרה קביטובה (24) אחרי שהגישה פעמיים למשחק במערכה השנייה. לקביטובה, שנזקקה לשעתיים ועוד 37 דקות על מנת לנצח, זהו ניצחון 12 ברציפות בסבב והיא תפגוש בגמר את גרבינייה מוגורוסה, שעברה את סימונה האלפ שנאלצה לפרוש בשל פציעה ובכלל לא עלתה למשחק. זה היה המפגש ה-14 אי פעם בין השתיים וקביטובה רשמה את הניצחון התשיעי שלה מול ווזניאקי והשלישי ברציפות. קביטובה סיימה את המשחק עם לא פחות מ-50 ווינרים ו-59 שגיאות לא מחויבות, כולל 11 שגיאות כפולות, בעוד ווזניאקי הפסידה אחרי משחק בו חבטה 14 ווינרים וביצעה כמות לא אופיינית של שגיאות בלתי מחויבות עם 30 כאלה.

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully