וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: דיאנה ויסמן קבעה שיא ישראלי חדש בריצת 60 מטר

האצנית בת ה-19 שברה את השיא באליפות מדינות הבלקן באולם הנערכת באיסטנבול, עם זמן של 7.43 שניות. מרוצי שדה: ימר גטהון ולונה צ'מטאי סלפטר ניצחו באליפות ישראל בגני יהושע

דיאנה ויסמן אצנית. מגד גוזני
שיפרה את השיא בחמש מאיות. דיאנה ויסמן/מגד גוזני

דיאנה ויסמן קבעה היום (שבת) שיא ישראלי חדש בריצת 60 מטר, עם זמן של 7.43 שניות. האצנית בת ה-19 עשתה את זה בריצת המוקדמות באליפות מדינות הבלקן באולם הנערכת באיסטנבול, ומדובר בשיפור של חמש מאיות לשיא הקודם (נקבע באצטדיון) ושבע מאיות לשיא הקודם באולם.

ימר גטאון לונה צ'מטאי רצים ישראלים. איגוד האתלטיקה,
צמד הזוכים. לונה צ'מטאי עם ימר גטהון/איגוד האתלטיקה

כ-1,400 משתתפים, מגילאי 9-10 ועד 70, לקחו חלק אתמול (שישי) באליפות ישראל ה-57 במרוצי שדה שנערכה בגני יהושע בתל אביב. בקטגוריות הצעירות ביותר (10-13) מבין 20 הקטגוריות התחרותיות, השתתפו גם ילדים מפרויקט פרחי ספורט, מכ-22 רשויות מקומיות.

בריצת הגברים (10,200 מטרים) נוצרה קבוצת הובלה שרצה יחד בשבעה משמונת הסיבובים, כשבסיום הסיבוב השביעי אירעה התנגשות בתוך הדבוקה הזו, במהלכה נפל גשאו איילה (הסמטה דרום תל אביב) וסיים את התחרות. ימר גטהון ממכבי תל אביב היה שם ובסופו של דבר גם ניצח עם זמן של 31:22 דקות וזכה בתואר השלישי שלו בקריירה, אחרי הפסקה של ארבע שנים. תחלואיני מלקה מהפועל עמק חפר סיים שני, אך מפני שהוא עדיין אינו אזרח ישראלי אז תואר סגן האלוף נפל בחלקו של מארו טפרי ממכבי תל אביב, אלוף ישראל הטרי במרוץ כביש ל-15 ק"מ, שסיים שלישי עם 31:25 דקות.

בין הנשים היה ברור עוד לפני הזינוק שלונה צ'מטאי סלפטר ממכבי תל אביב היא מועמדת כמעט ודאית לניצחון. למרות שחשה כאבים ברגלה במהלך הריצה, היא חצתה את קו הגמר ראשונה, וללא תחרות של ממש, אחרי 34:43 דקות (מקום 17 כללי, גם בין הגברים). סלאמאוויט באיולין ממכבי תל אביב שסיימה שנייה בין הנשים, ב-35:35 ד', מחזיקה, לעת עתה, בתעודת זהות ישראלית זמנית, לאור נישואיה לרץ מארו טפרי, ובקרוב היא צפויה לסיים את הליך קבלת האזרחות המלאה. עד אז, היא תיאלץ להסתפק במיקום ולא במדליה. אי לכך, במדליית הכסף זכתה מינטאמר ביקאיה מהסמטה דרום תל אביב, לאחר שסיימה שלישית בין הנשים ושנייה בין הישראליות בתוצאה עם 39:29 דקות. נועה ברקמן מא.ס. רמת השרון שסיימה רביעית בתחרות הכללית בנשים, זכתה בארד באליפות ישראל עם 43:02 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully