וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון טסלאר: "דחיתי הצעה מהליגה הבלגית כדי לשחק בישראל"

המגן ההולנדי של קטמון מהלאומית התראיין בארצו והסביר מדוע הוא לא בליגת העל: "קבוצות מעדיפות זרים בעמדות אחרות". על תחביב הצילום: "אני לא שחקן טיפוסי, צילמתי מקומום מדהימים פה"

ירון טסלאר שחקן הפועל רמת גן (מימין) מול יונתן כהן שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
אחד השחקנים המעניינים בלאומית. ירון טסלאר/ברני ארדוב

הליגה הלאומית שלנו לא משופעת בהרבה זרים כמו ליגת העל ובטח שלא בזרים איכותיים. אולם, מי שכן הצליח להשתלב בליגה הזו והוא גם אחד הדמויות היותר מעניינות שבה הוא ירון טסלאר, המגן השמאלי שעבר בקיץ מהפועל רמת גן להפועל קטמון ירושלים.

טסלאר ערך ראיון במולדתו ומסתבר שהוא ממש לא הכדורגלן הטיפוסי שאתם מכירים ואם הוא לא היה הופך את הכדורגל למקצוע, סביר להניח שהוא היה הופך לצלם מקצועי. טסלאר הביע את חיבתו לצילום כשאמר: "כשהייתי בן 16 קניתי את המצלמה הראשונה שלי. התחלתי לצלם ציפורים ועכשיו אני מצלם רחובות. אני לא כדורגלן ממוצע, למשל אני לא אוהב לראות כדורגל. אני כמעט אף פעם לא עושה את זה. אני מעדיף לראות סרט דוקומנטרי מאשר לשבת על הספה 90 דקות ולראות כדורגל".

על החוויות מישראל אמר טסלאר: "יש לי הרבה מאוד מה לראות ולצלם במדינה הזו. למשל, אני רואה הרבה אורתודוקסים יהודים הולכים ומבקרים במקום שבו ישו היה, אני רואה הרבה מקומות קדושים וגם הייתי במדבר. זו סביבה חדשה לגמרי ומעניינת, ואני מנסה לתפוס הכול".

טסלאר חשף מדוע הסכים לבוא לישראל ולשחק בליגה השנייה ואמר: "דחיתי הצעה מהליגה הבלגית כדי לשחק בישראל. תמיד רציתי לשחק במדינה שבה מזג האוויר נחמד. הייתי ארבע שנים בסקוטלנד ובוא נגיד ששם מזג האוויר לא הכי חם".

טסלאר הסביר מדוע הוא משחק בליגה השנייה ואמר: "אני רוצה לשחק בליגת העל, אבל זה קשה לשחק שם. אפשר לשתף שישה זרים בליגת העל, אבל הם רוצים זרים בעמדות כמו שוער, בלם אחורי וחלוץ. הם מעדיפים להביא מגינים ישראלים, וזרים בעמדות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully