וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב: "השחקנים החדשים הוסיפו לנו המון, מצאנו את הזהות"

הפורוורד הפצוע של קליבלנד, שצפוי לחזור בעוד כחודש וחצי לפעילות, התייחס למהפכה שעברה קבוצתו: "ג'ורג' היל הוא שועל קרבות, עכשיו אנחנו צעירים וארוכים יותר. מאמין שנעשה ריצה יפה"

AP

אחרי פתיחת עונה איומה, קליבלנד סגנית האלופה הפכה את הקבוצה ממש לפני סגירת חלון הטריידים ומאז היא נמצאת במגמת שיפור רצינית. אחד השחקנים שהיה שותף לפתיחת העונה הנוראית ולא חזר מאז הוא קווין לאב הפורוורד הפצוע שנאלץ גם לבטל את השתתפותו באולסטאר.

לאב התייחס היום לראשונה לשינוי שעשתה קבוצתו וגם למצבו האישי כשאמר: "יש לנו הרבה שחקנים חדשים וצעירים שמשחקים ועובדים מאוד קשה. אני חושב שהיה אפשר לראות את זה בשני הניצחונות האחרונים על בוסטון ואוקלהומה סיטי. אני אחזור לשחק רק שאהיה כשיר בתקווה שיהיו לי מספיק משחקים כדי לחזור לקצב".

קווין לאב קליבלנד קאבלירס. AP
בינתיים קליבלנד רצה בלעדיו. קווין לאב/AP

קליבלנד נכנסה לפגרת האולסטאר ברצף של ארבעה ניצחונות, שניים מהם לאחר שבוצעו הטריידים. לאב התייחס לשחקנים החדשים ואמר: "ג'ורג' היל משחק כאילו הוא תמיד היה איתנו. הוא כבר מומחה קרבות, הוא היה במספר סדרות פלייאוף. ויחד איתו הבאנו שחקנים כמו רודני הוד, ג'ורדן קלארקסון ולארי נאנס - אלו כמה שחקנים שהפכו אותנו לצעירים יותר, ארוכים יותר ואני ממש חושב שהם הוסיפו הרבה לקבוצה שלנו".

על המשבר שעברה הקבוצה אמר לאב: "לא הצלחנו למצוא את הזהות של הקבוצה שלנו. גם אחרי ששחקנים חזרו מפציעות וגם אחרי ששינינו חמישיות זה לא עזר. עכשיו אנחנו מקווים שעם השחקנים החדשים נמצא את הדרך ונעשה ריצה יפה".

לאב, שכזכור שבר את ידו השמאלית לפני כשבועיים, אמור לחזור לפעילות בעוד כחודש וחצי. ב-48 המשחקים שבהם הספיק ליטול חלק הפורוורד היה שני רק ללברון עם ממוצעים של 17.9 נקודות ו-9.4 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully