וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב איתכם: איך נראה העולם בפעם האחרונה שפדרר דורג ראשון?

חמש שנים ו-106 ימים הוא המתין, וכעת הפנומן השוויצרי יחזור לפסגת הדירוג העולמי. לרגל המאורע, בדקנו מה התרחש על הפלנטה אז, בנובמבר 2012. בתפריט: בניטס, אובמה וגנגנאם סטייל

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
הגדול מכולם. רוג'ר פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר רשם עוד פרק בקריירה המפוארת ועמוסת התארים שלו, כאשר הבטיח את שובו למקום הראשון בעולם בזכות ניצחון על רובין האס ההולנדי בטורניר רוטרדם. כאשר יתפרסם הדירוג (ב-19 בפברואר) הוא יהפוך למבוגר ביותר שניצב בפסגה (36 שנים ו-195 ימים), ויעקוף את אנדרה אגאסי (33 ו-13 ימים). רוצים עוד שיאים? הפנומן השוויצרי יפתח את השבוע ה-303 שלו במקום הראשון ויגדיל את פער מהמקום השני במספר השבועות הכולל (פיט סמפראס - 286). מעבר לזה, הוא יחזיק בפער הגדול ביותר בין התאריך בו עלה לפסגה לראשונה ועד חזר לשם לאחרונה - 14 שנים ו-17 ימים - כאשר אחריו רפאל נדאל (תשע שנים ו-184 ימים).

אז די ברור שעברו הרבה מים בנהר מאז אותו יום בפברואר 2004, בו פדרר הפך לראשונה למדורג ראשון בעולם. אך לא מעט קרה גם מאז היה שם לאחרונה, וגם פה מדובר בשיא. חמש שנים ו-106 ימים חלפו מאז (אגאסי שני עם שלוש שנים ו-142 ימים). לרגל האירוע, החלטנו לבדוק איך נראה העולם אז, בנובמבר 2012, כאשר הטניסאי הגדול בכל הזמנים הודח לאחרונה מפסגת הדירוג העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully