וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל שיימן זומן לוועדת משמעת בעקבות הראיון. השחקן נטש את האסיפה

16.2.2018 / 8:41

השחקן שביקר את המועדון בוואלה! ספורט לאור הדחתו מההרכב יעמוד לדין. בנוסף, נטש את האסיפה ללא אישור. ייקנס, ועשוי להיות מושעה מהסגל. כץ הבטיח לפחות 5,000 יורו לשחקן אם הקבוצה תגיע לאירופה

צילום מסך

מגן הפועל חיפה שמואל שיימן שלא תורגל בהרכב אתמול (חיים מגרלישווילי יחליף אותו, ההתלבטות היחידה בהרכב היא בין רסמוס סויסטדט לגל אראל), זומן לוועדת משמעת בעקבות דבריו בוואלה! ספורט, במהלכם ביקר את ההחלטה להדיחו מההרכב.

כזכור, שיימן התייחס אתמול (חמישי) לפרסום לפיו ניר קלינגר נוטה להדיח אותו מההרכב ואמר: "אני מאוד מאוד מאוכזב מהחלטת המועדון להתייחס כך לשחקן שנתן את כל כולו למען הקבוצה והיה חלק מהצלחתה. לקחת את זה ממני זה מאוד מאכזב. אני פגוע". בנוסף, שיימן יעמוד לדין בעקבות הפרת משמעת נוספת. למועדון התברר כי עזב אתמול את אסיפת הסקייפ שקיים יואב כץ עם השחקנים מבלי שהצוות המקצועי הרגיש. לאחר שהתברר העניין, הוחלט להעמיד אותו לדין גם בשל הפרת משמעת. במועדון מעריכים כי יספוג קנס כבד, אפשרות נוספת שעלתה היא להדיחו מהסגל.

כאמור, בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, שוחח עם שחקני הקבוצה לאחר האימון אתמול באמצעות שיחת סקייפ. במהלך השיחה הודיע לשחקנים כי לא יקבלו מענקים עבור נקודות, אך יהיה מוכן לתת להם תוספת למענקים שקיימים בחוזים שלהם עבור הגעה לאירופה. על פי החישוב, כל שחקן יקבל לפחות 5,000 יורו אם הקבוצה תעפיל למפעלים האירופאים. מדוע לפחות? משום שאם הקבוצה תעפיל לשם ותתקדם לשלבים הבאים, גם המענקים הנוספים יתחלקו בין השחקנים. השחקנים עצמם עדיין דורשים מענקים עבור נקודות, משום שאם לא יגיעו לאירופה לא יקבלו מענקי ניקוד מעבר ל-40 נקודות.

עוד בנושא:

שמואל שיימן על הכוונה להדיחו מההרכב: "אני פגוע, מאוכזב מהפועל חיפה"

שמואל שיימן שחקן הפועל חיפה לפני עבדי פרחאת שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בלגן. שיימן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully