וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש חולם על קאמבק: "עוד לא סיימתי עם הכדורסל"

הפורוורד שלא שיחק מאז 2015/16 בשל קריש דם בריאה לא סותם את הגולל על קאמבק ומעוניין לשוב עוד העונה - ליוסטון, גולדן סטייט או טורונטו. קליי תומפסון רוצה לגמור את הקריירה בווריירס

AP

כריס בוש, שלא שיחק כדורסל מאז עונת 2015/16 בשל קריש דם בריאה, מסרב לסתום את הגולל על המשך הקריירה שלו. שחקן טורונטו ומיאמי לשעבר התראיין ל-ESPN וסיפר: "חזרתי להתאמן. אני עדיין יכול לשחק כדורסל. עוד לא סיימתי, אני מנסה לחזור". הפורוורד שזכה בשתי אליפויות עם מיאמי סיפר שישמח להצטרף לקבוצת פלייאוף בכירה, ונקב בשמן של יוסטון, גולדן סטייט וטורונטו כשלושת היעדים המועדפים עליו.

עדיין לא ברור האם בוש בכלל יקבל אישור רפואי לשוב למגרשים, ולא ברור איזו קבוצה תהיה מוכנה להמר על מצבו הבריאותי. "אני לא הולך לסכן את חיי, אני מבין את החששות", הבהיר. "אני רואה שחקנים זורקים שלשות ולא עושים הגנה וחושב לעצמי, אני צריך לחזור. יכול להיות שאחזור בעונה הבאה, אבל הסגלים עדיין לא הושלמו העונה, כך שתמיד יש אפשרות שאחזור עוד העונה".

לידיעת בוש, המועד האחרון לרישום שחקנים חדשים בליגה הוא ה-1 למרץ.

שחקן מיאמי היט כריס בוש. GettyImages
לא ברור איזו קבוצה תהמר על הבריאות שלו. בוש/GettyImages

אם גולדן סטייט לא תודיע בקרוב על הארכת חוזהו של קליי תומפסון, כוכבה של האלופה יהיה שחקן חופשי ב-2019. עם כל כך הרבה חוזהים גבוהים בפיירול של גולדן סטייט, אפשר להבין אם שני הצדדים ישקלו את האפשרות לטרייד אטרקטיבי עבור "אחיו" של סטף קרי. אלא שאם זה תלוי בתומפסון, הוא ממש לא מתכוון לעזוב בקרוב, ההיפך הוא הנכון.

בראיון לאחד מכלי התקשורת בארה"ב הגארד הנהדר התייחס לעתיד ואמר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים: "לשחק בקבוצה אחת במשך כל הקריירה שלך זה משהו מיוחד. לא הרבה אנשים עשו את זה בקריירה המקצוענית, כך שזו אחת המטרות שלי. אני מקווה שהדברים יסתדרו ואצליח לעשות את זה".

עוד באותו נושא

הצביעו: מי יהיו המנצחים הגדולים של סוף שבוע האולסטאר ב-NBA?

לכתבה המלאה
קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
יישאר בגולדן סטייט? קליי תומפסון/GettyImages

תומפסון, שזכה כבר בשתי אליפויות עם גולדן סטייט, יגיע למשחק האולסטאר כשהוא רושם העונה ממוצעים של 20.1 נקודות למשחק וקולע ב-45.5 אחוזים מחוץ לקשת. אבל זה לא יהיה כל כך פשוט להשאיר את קליי בקבוצה. מייקל, אביו של הכוכב, הסביר את הסיטואציה שבה בנו נמצא ואמר ל"מרקורי ניוז": "העתיד של הבן שלי תלוי בהנהלת גולדן סטייט ובעלי גולדן סטייט. הוא רוצה להישאר בקבוצה ואין לו מחשבות על עזיבה. כל עוד הוא משחק טוב, הוא מקווה שהווריירס ירצו אותו כמו שהוא רוצה אותם".

ומה אומרים בקבוצה? על פי הדיווחים בגולדן סטייט לא מתעסקים בסוגייה הזו ולא מתכוונים לשבת עם השחקן לפני שהעונה תסתיים, בתקווה עם עוד ריפיט וזכייה באליפות. כישלון בפלייאוף עשוי לשנות את התכניות ולהשפיע גם על עתידו של השחקן הנהדר הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully