וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחוק ניצחון אחד מהפסגה: פדרר ניצח 6:7 (8), 5:7 את קולשרייבר

השוויצרי העפיל לרבע הגמר ברוטרדם, והוא קרוב לעלות למקום הראשון בעולם. האלפ טיילה לרבע הגמר בדוחא עם 4:6, 3:6 על סבאסטובה, ווזניאקי ניצחה את ניקולסקו. סלע הודח מיו יורק

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
קרוב למטרה. פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר עשה הערב (חמישי) צעד נוסף ומשמעותי מאוד לעבר חזרתו לפסגת הדירוג העולמי, כאשר גבר 6:7 (8), 5:7 על פיליפ קולשרייבר הגרמני (36 בעולם). אם פדרר יעלה לחצי הגמר, הוא יעקוף בדירוג את רפאל נדאל ויהפוך לראשון בעולם המבוגר בהיסטוריה. הערב זה לא הלך בקלות - המערכה הראשונה נגררה לשובר שוויון ללא אף שבירה וקולשרייבר כבר הוליך 4:6 (נקודת מערכה), אך פדרר חזר והצליח לעלות ליתרון. גם המערכה השנייה הייתה מעין קרב חפירות, עד שפדרר שבר ל-5:6 ואז השלים את ניצחונו ה-13 ב-13 משחקים מול הגרמני. במשחק הגורלי עבורו, בחצי הגמר, הוא יפגוש את המנצח בין רובין האס לטלון גריקספור ההולנדים.

טורניר דוחא מסבב הפרמייר של ה-WTA נמשך עם משחקים נוספים של המדורגות הבכירות. סימונה האלפ, המדורגת שנייה בעולם, נראתה מצוין כשניצחה 4:6, 3:6 את אנסטסיה סבאסטובה הלטבית (15) בתוך שעה ועוד חמש דקות. האלפ, שנראית מצוין העונה וכבר זכתה בתואר והגיעה לגמר אליפות אוסטרליה, תפגוש ברבע הגמר את סיסי בליס האמריקאית בת ה-18 (48), שעשתה את כל הדרך מהמוקדמות, ניצחה את מדיסון קיז והיום הצליחה להפתיע גם את קרולינה פלישקובה (5) עם 6:7 (4), 3:6 בתוך שעה ועוד 36 דקות.

קרוליין ווזניאקי הדנית, המדורגת ראשונה בעולם, הייתה כבר בפיגור 5:4 ושבירה מול מוניקה ניקולסקו הרומנייה (92) במערכה הראשונה, אבל הצליחה לחזור בדרך לניצחון 5:7, 1:6 בתוך שעה ועוד 31 דקות. ווזניאקי שיפרה את המאזן שלה ב-2018 ל-1:14. עוד משחק מסקרן שנערך בדוחא הפגיש בין השלישית בעולם אלינה סביטולינה לפטרה קביטובה (21), שנמצאת במומנטום מצוין לאחרונה. הצ'כית הצליחה לנצח 4:6, 5:7 אחרי שעה ו-29 דקות. קביטובה תשחק בסיבוב הבא נגד יוליה גרגס. הגרמנייה, שגם נמצאת בכושר נהדר ומדורגת לראשונה בקריירה שלה בטופ 10 העולמי, הרשימה מאוד כשהביסה 2:6, 2:6 את מיכאלה בוזרנסקו (43).

דודי סלע. רויטרס
לא הופיע למערכה האחרונה. דודי סלע/רויטרס

גרבינייה מוגורוסה הספרדייה, המדורגת רביעית, הרשימה מאוד כשניצחה 0:6, 4:6 את סוראנה קירסטאה הרומנייה (38) בתוך שעה וארבע דקות בלבד. מוגורוסה תפגוש ברבע הגמר את קרולין גרסיה הצרפתייה (7), שנעלה את 2017 בצורה חלומית ועדיין מתקשה לתרגם את היכולת לשנה הנוכחית. בדוחא בינתיים זה הולך לה מצוין והיום היא הרשימה עם 6:7 (3), 5:7 מול אנה בלינקובה הרוסייה בת ה-19 (164), שעברה טורניר נהדר כשעשתה את הדרך הארוכה מהמוקדמות.

* דודי סלע הודח הערב מטורניר ניו יורק מסבב ה-ATP, אחרי הפסד 6:4, 3:6, 6:0 לפנרסס טיאפו המקומי. אחרי שרשם ניצחון מרשים על ניקולוש בסילשווילי (60 בעולם) בסיבוב הראשון, המדורג 100 פגש יריב נוח יותר על הנייר (98). למרות זאת, ולמרות שהתאושש מהפסד במערכה הראשונה, הוא לא ממש הופיע למערכה המכרעת וסיים את דרכו בתפוח הגדול תוך קצת למעלה משעה וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully