וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון עשירי ברציפות לבאיירן מינכן, המבורג מתרסקת

האלופה גברה 1:2 על וולפסבורג בחוץ אחרי שער ניצחון של רוברט לבנדובסקי בפנדל בתוספת הזמן. האימפריה מהצפון נכנעה 2:1 ללברקוזן ומתקרבת לירידה, 1:2 ביתי לשאלקה על הופנהיים

סנדרו ואגנר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
נגח פנימה אחרי הגבהה של רובן. ואגנר/רויטרס

המחזור ה-23 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם ניצחון דרמטי של באיירן מינכן על וולפסבורג. שאלקה נצמדה לדורטמונד הרביעית בזכות 1:2 ביתי על הופנהיים, בעוד במשחק שפתח את המחזור ביום שישי, מיינץ ניצחה את הרטה ברלין 0:2 בחוץ.

seperator

וולפסבורג - באיירן מינכן 2:1

הדרמה בפולקסוואגן ארנה הסתיימה עם ניצחון עשירי ברציפות של באיירן מינכן. דניאל דידאבי דווקא העלה את הזאבים ל-0:1 בדקה ה-8, אבל סנדרו ואגנר נגח פנימה את השוויון (64) אחרי הגבהה של אריאן רובן ברגל ימין (!). הקבוצה של יופ היינקס לחצה במטרה למצוא שער ניצחון והשיגה אותו בזכות פנדל של רוברט לבנדובסקי בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
כריסטיאן מאתניה שוער המבורג. GettyImages
המבורג מתוסכלת. כריסטיאן מאתניה/GettyImages

המבורג - באייר לברקוזן 2:1

המבורג ממשיכה להתרסק וכרגע נראה שהפעם היא לא תצליח להינצל מירידה ראשונה אי פעם לליגת המשנה (מאז הקמת הבונדסליגה). לאון ביילי (40) וקאי האוורץ (50) הלמו בקבוצה מצפון גרמניה ואנדרה האן רק צימק בדקה ה-70. הפער של המבורג מהמקום ה-16 עומד על שש נקודות.

ברל אמבולו שחקן שאלקה עם תילו קרר. רויטרס
קיבל מתנה מההגנה. ברל אמבולו, מימין, חוגג עם תילו קרר/רויטרס

שאלקה - הופנהיים 1:2

אחרי שני הפסדים רצופים, שאלקה השיגה שלוש נקודות ביתיות ונצמדה ליריבתה המושבעת דורטמונד (משחק חסר) במקום הרביעי. הבלם תילו קרר נגח כדור קשתי אל הרשת בדקה ה-11 אחרי נגיחה ראשונה של לאון גורצקה, והשוויצרי ברל אמבולו ניצל איבוד כדור שלומיאלי של הקפטן קווין פוגט והרשית את השני שלו העונה בדקה ה-28. אנדריי קרמאריץ' הקרואטי צימק בנגיחה בדקה ה-78, אך זה לא הספיק להופנהיים, שספגה כבר 37 שערי ליגה - אותה כמות שספגה בכל העונה שעברה.

הרטה ברלין - מיינץ 2:0

במשחק שפתח את המחזור מיינץ שניצחה רק פעם אחת בעשרת המחזורים האחרונים, השיגה שלוש נקודות על חשבונה של הרטה ברלין וסיבכה את המצב בתחתית הטבלה. רובין קואיסון השוודי התכבד בצמד לזכות האורחת (40, 65). הרטה עם ניצחון אחד בלבד בששת משחקי הליגה האחרונים שלה.

פ.צ. קלן - האנובר 1:1
לקלן: יויה אוסקה (29). להאנובר: ניקלאס פולקרוג (37)

פרייבורג - ורדר ברמן 0:1
לפרייבורג: נילס פטרסן (24, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully